Results 1 to 3 of 3

Thread: Les finestres obertes no es minimitzen al plafó

  1. #1
    Join Date
    Apr 2009
    Beans
    18

    Angry Les finestres obertes no es minimitzen al plafó

    Hola a tots
    L'altre dia, sense cap problema, el sistema va actualitzar-se de 8.04 a 9.04.
    La instal·lació va ser perfecta, va respectar les configuracions, i em va parèixer atractiva i moderna.
    M'ho va parèixer tant que vaig tocar els "plafons", "plasmes" i similars.... fins que vaig fer-me un embolic d'icones, accesos directes, etc.
    I, en eixe moment, tocat d'una gran intel·ligència, no vaig tenir cap altra idea millor que llevar el plafó/barra de ferramentes, pensant que s'afegiria novament tal i com venia de sèrie.
    El cas es que no ha estat així, i he hagut d'anar afegint "estris" a ma, amb els següents problemes:
    1-Quan minimitzo una finestra, no es queda al plafó sinò que "desapareix" (amb alt+tab puc anar fent-les rodant, però em cal fer tota una volta per accedir, no puc anar directamente des de la barra de baix de la pantalla)

    2-L'espai lliure d'eixa barra està totalment ocupada per l'estri amb la data i hora (a excepció dels botons de l'esquerra: inici, mostra escriptori, i alguns enllaços a aplicaciones) i no sé com reduir l'amplada de l'estri per que l'hora es mostre a la dreta i deixe lliure la barra.

    Li he donat mil voltes....(fins i tot he descarregat la interessantíssima ubuntu pocket guide) però no he aconseguit res.
    A http://www.kubuntu-es.org/foro/20090...entanas-kde-41 he vist alguna cosa potser pareguda.
    El cas és que quan vaig a fer el que diu (sudo glxinfo | grep rendering) veig aterroritzat que no puc escriure a Konsole!!!!

    M'agradaria poder deixar-ho tot como estava al finalitzar la instal·lació.... Qui em manava a mi....

    Moltes gràcies
    Salutacions,
    Fidel

  2. #2
    Join Date
    May 2007
    Location
    Castalla (País Valencià)
    Beans
    600
    Distro
    Ubuntu 18.04 Bionic Beaver

    Re: Les finestres obertes no es minimitzen al plafó

    Tens els efectes d'escriptori activats? Si es així, desactiva'ls a veure que passa.

    Jo quan lleve la barra on es minimitzen les finestres, si després vull tornar-la a tindre faig el següent: Botó dret del ratolí sobre la barra, "Afegeix al quadre", "Llista de Finestres".

    Però açò es amb GNOME. Amb KDE no se si serà igual....

    Salutacions!

  3. #3
    Join Date
    Apr 2009
    Beans
    18

    Re: Les finestres obertes no es minimitzen al plafó

    Hola Kukat
    Gràcies per l'ajuda.
    He fet el que tu has dit, i, després d'un ratet provant, he localitzat els equivalents a Kde de les instruccions que m'has donat.
    Cal anar amb el botó dret, a "afegir estris" a la barra, i escollir "Gestor de tasques" i "Engegador d'aplicacions" per tornar a uns continguts i comportament "tradicionals" de la barra d'eines.

    Moltes gràcies!!
    Salutacions

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •