Results 1 to 2 of 2

Thread: Problema greu en l'actualització a Ubuntu 9.04

Beans
    9

Problema greu en l'actualització a Ubuntu 9.04

Hola, acabo d'actualitzar a la versió d'Ubuntu 9.04 des de la 8.10. M'ha fet reiniciar l'ordinador i ara no hi puc entrar. Quan surt la pantalla amb el simbol de l'Ubuntu i la barra de càrrega a sota, no inicia i em surt una pantalla negra que diu el següent :

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Boot from (hd0,0) ext3 98721f11-1fee-4770-8d5d-9df9d9114157
    Starting up...
    Loading please wait...
    Gave up waiting for root device. Common problems :

- Boot args (cat /proc/cmdline)
    -Check rootdelay=(did the system wait long enough?)
    -Check root=(did the system wait for the right device?)
    -Missing modules (cat /proc/modules; ls /dev)

ALERT! /dev/disk/by-uuid/98721f11-1fee-4770-8d5d-9df9d9114157 does not exist. Dropping to a shell!

Busybox v1.10.2 (ubuntu 1-1.10.2-2ubuntu7) built-in shell (ash)

(initramfs)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I ara no sé què he de fer. No sé com iniciar, i a més tenia unes fotografies i amb el disc d'inici de l'Ubuntu 8.10 no em deixa copiar-les perquè no tinc permisos. També he provat d'iniciar amb el mode a prova d'errades des del nou Ubuntu 9.04 però em salta a la mateixa pantalla negra que he exposat abans.

Algú em pot ajudar ? Moltes gràcies anticipadament.

Beans
    9

Re: Problema greu en l'actualització a Ubuntu 9.04

Hola, també he provat la solució que dóna el release notes de l'Ubuntu 9.04 i quan surt la línia (initramfs) poso exit, i hauria d'arrancar, però tampoc arranca. Em torna a sortir tot el text que he posat abans.

Bookmarks