Results 1 to 6 of 6

Thread: Penjada la actualització de Jaunty

  1. #1
    Join Date
    Nov 2008
    Beans
    37

    Penjada la actualització de Jaunty

    Dons tinc un greu problema, estava actualitzant la meva versió d'ubuntu, i fa 3 hores que s'ha quedat penjat descarregant el paquet 354 de 1402. I d'això ja fa tres hores, llavors no vull reiniciar el router ni aturar la actualització ja que està a mitja instalació i al principi ha dit que no atureu la instalació o podrem patir pèrdues. I logicament no vull que passi res, m'he esperat a veure si s'arreglava això i se seguia actualitzant, pero com no ho ha fet...
    A veure si els més savis em podeu aconsellar

    gràciess

  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Sabadell
    Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: Penjada la actualització de Jaunty

    Hola, em sembla que en el moment en que s'està baixant paquets, no passa res si ho atures. El punt "chungo" és quan ja comença a instal·lar paquets.

    De tota manera, si vols espera que algú altre ho confirmi.

    Salut!

    Oriol.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2008
    Beans
    37

    Re: Penjada la actualització de Jaunty

    Quote Originally Posted by oriolsbd View Post
    Hola, em sembla que en el moment en que s'està baixant paquets, no passa res si ho atures. El punt "chungo" és quan ja comença a instal·lar paquets.

    De tota manera, si vols espera que algú altre ho confirmi.

    Salut!

    Oriol.
    Dons al final he fet el cor fort, he fet una còpia de seguretat dels arxius, i he cancelat, i acabo de reiniciar la instalació, va baixant els paquets, aveure ara si no és penja

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Penjada la actualització de Jaunty

    Si no et cal per a res super-urgent, la millor opció és esperar uns dies a que els servidors es descol·lapsin, sinó pots seguir tenir problemes. No hi ha cap obligació d'actualitzar immediatament.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2008
    Beans
    37

    Re: Penjada la actualització de Jaunty

    Quote Originally Posted by papapep View Post
    Si no et cal per a res super-urgent, la millor opció és esperar uns dies a que els servidors es descol·lapsin, sinó pots seguir tenir problemes. No hi ha cap obligació d'actualitzar immediatament.
    Gràcies per respondre, finalment s'ha instal·lat correctament.
    Però ara tinc un dubte, si formatjar el PC i instalar-ho desde 0, algú em sabria dir quins avantatges té fer-ho? He llegit alguna cosa sobre el ext4 , val la pena?

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Gelida, Catalunya
    Beans
    81
    Distro
    Ubuntu

    Re: Penjada la actualització de Jaunty

    Doncs jo prefereixo una instal·lació neta, i ho faig des de la Gutsy. Això sí, amb una partició reservada a /home, amb els meus programes i configuracions, i endavant. He posat la Jaunty amb ext4 i, de moment (toquem fusta) tot com la seda. Arrancada més ràpida, una certa lleugeresa en obrir programes, els efectes compiz van també lleugerets, en fi, de moment força bé.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •