Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 52

Thread: WIFI no funcion amb Jaunty

  1. #21
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Barcelona (Catalonia)
    Beans
    201
    Distro
    Ubuntu Studio 12.04 Precise Pangolin

    Re: WIFI no funcion amb Jaunty

    mes dades, el network manager em dona un llistat de les xarxes disponibles, i me he conectat, no ha casa, per error, a un altre xarxa.
    misteriosament, no em surt la meva, i malgrat que l'he configurat, intenta conectar-se i res.... ??

    suposo que ara, el tema es insistir fins que funcioni.

    per altre banda, quan em conecto per cable, malgrat funciona, l'icona no camvia, i diu que no pot gestionar xarxes per cable (?) pero funciona...

    alguna aportacio??

    gracies,
    Last edited by venusfenix; April 26th, 2009 at 07:50 PM.

  2. #22
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Barcelona (Catalonia)
    Beans
    201
    Distro
    Ubuntu Studio 12.04 Precise Pangolin

    Re: WIFI no funcion amb Jaunty

    buenas,

    continuo tenin problemes, la xarxa no em surt al llistat, fa l'intentona de conectar-se pero res, durant uns pocs segons es conecta (durant la validacio) pero despres es desconecta.
    quant el llistat mostra la xarxa, la senyal es molt fluixa, i tinc el router al costat del portatil, aixo, el confirmo amb un screenlet, que diu que rep el 5% de la senyal. quan lo normal es rebre'l al 100%.

    ajuda!!!

    gracies,

  3. #23
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Rafelguaraf, PV
    Beans
    66
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: WIFI no funcion amb Jaunty

    has provat l'opció de connectar a una xarxa oculta,o connectar a un altra xarxa o xarxa nova? hi has de posar totes les dades a ma. Quan estava jo a kubuntu i el knetwrkmanager, així em funcionava...
    aprenent...

  4. #24
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Barcelona (Catalonia)
    Beans
    201
    Distro
    Ubuntu Studio 12.04 Precise Pangolin

    Re: WIFI no funcion amb Jaunty

    ho he probat pero res, pero em pregunta un munt d'histories,
    hi ha cap web que t'expliqui com funciona?
    pregunta el ssid, el bssid, la adreça mac, etc...
    jo nomes he posar el ssid, la clau wep i tirando. pero res.
    em resulta una mica extrany que no surti la meva xarxa a la llista, i quan comença la validació de xarxa, abans d'abandonar-la, la senyal esta al 5% i no al 100%, i aixo també m'estrany, i mes si estás a un pam del router.

    igualment, em mirare ve totes les opcions del networking manager, no sigui que hi hagi alguna historia que no estigui contemplant ara mateix.

    gracies,

  5. #25
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Barcelona (Catalonia)
    Beans
    201
    Distro
    Ubuntu Studio 12.04 Precise Pangolin

    Re: WIFI no funcion amb Jaunty

    RES DE RES,

    ohhhh, aixo no acaba de funciona!!!!

    no hi ha cap manera??

    gracias,

  6. #26
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Rafelguaraf, PV
    Beans
    66
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: WIFI no funcion amb Jaunty

    la veritat es que no es normal que sols et done un 5% estant a un pam dem router...
    Anim que a la fi ho conseguirem . Vaig a buscar-te un poc d'info per ahi...
    aprenent...

  7. #27
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Barcelona (Catalonia)
    Beans
    201
    Distro
    Ubuntu Studio 12.04 Precise Pangolin

    Re: WIFI no funcion amb Jaunty

    moltes gracies, espero les teves notes/info.

    una anomalia, "por así decirlo", de la wifi, es que al final s'acaba conectant a cualsevol xarxa, encara que estigui proteguida, en surt conectada, i es crea el perfil i tot.

    us diu res???

    gracies,

  8. #28
    Join Date
    Mar 2007
    Beans
    75

    Re: WIFI no funcion amb Jaunty

    Hola company:
    Jo de tu, treuria la clau wep, per descartar un problema de validació. T'ho dic perquè, jo se d'un router que no em deixa conectar-me amb encriptació wep amb l'ubuntu, ni amb XP, pero si amb vista. Això nomes em passa amb aquest router en concret, amb altres si que puc amb qualsevol tipus d'encriptació.

  9. #29
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: WIFI no funcion amb Jaunty

    una anomalia, "por así decirlo", de la wifi, es que al final s'acaba conectant a cualsevol xarxa, encara que estigui proteguida, en surt conectada, i es crea el perfil i tot.
    Però en fer aquesta connexió que dius, pots navegar?? o no??

    A banda del que et diu l'Ilku, que pot ajudar-te, jo provaria a instal·lar el controlador propietari que et surt a Sistema > Administració > Controladors de maquinari, a veure què fa.
    Millor que provis primer una cosa i després l'altra, sinó, si hi ha canvis, no sabràs què els ha causat.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  10. #30
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Rafelguaraf, PV
    Beans
    66
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: WIFI no funcion amb Jaunty

    Quote Originally Posted by ilku View Post
    Hola company:
    Jo de tu, treuria la clau wep, per descartar un problema de validació. T'ho dic perquè, jo se d'un router que no em deixa conectar-me amb encriptació wep amb l'ubuntu, ni amb XP, pero si amb vista. Això nomes em passa amb aquest router en concret, amb altres si que puc amb qualsevol tipus d'encriptació.
    no havia pensat jo en això, i mira que em va passar fa res amb kubuntu i el knetworkmanager. prova a canviar al router el tipus de clau de WEP a WPA, a veure si així et deixa...
    aprenent...

Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •