Results 1 to 7 of 7

Thread: Vinagre

  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Barcelona (Catalonia)
    Beans
    201
    Distro
    Ubuntu Studio 12.04 Precise Pangolin

    Smile Vinagre

    buenas,

    tinc un laptop ACER AMD 64bitx2 amb ubuntu intrepid ibex, i vull aprende a utulitzar el VINAGRE, pero trobo, o no soc capaç de fer-lo servir.

    la meva intencio que conectar-me remotament pero de manera local als altres 2 ordinadors que tinc amb W XP i vista.

    algu coneix alguna pagina que sigui util?

    moltes gracies,

  2. #2
    Join Date
    May 2007
    Location
    L'Espluga de Francolí
    Beans
    419
    Distro
    Kubuntu

    Re: Vinagre

    Bones.
    No conec aquest Vinagre, però si vols connexió remota també pots provar el vnc que be integrat a Ubuntu. A mi m'ha anat molt be.
    Aquí en parlen: http://www.guia-ubuntu.org/index.php?title=VNC
    Salut!

  3. #3
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Barcelona
    Beans
    24
    Distro
    Ubuntu 8.04 Hardy Heron

    Re: Vinagre

    Jo, per connectar-me a màquines Windows remotament utilitzo el Client de terminal server, que el pots trobar a Aplicacions > Internet > Client de Terminal Server. Si no el tens instal·lat, doncs Afegeix/Elimina aplicacions... i busca per 'Terminal Server'

    Només has de tenir en compte que a Windows, has d'habilitar l'accés remot (Inicio > Panel de control > Sistema i pestanya Remoto), l'usuari de windows ha de tenir paraula de pas i el protocol que has d'utilitzar al Client de Terminal Server és el RDPv5.

    Salut,
    Jordi

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Vinagre

    Em sembla molt que tots tres esteu parlant de la mateixa cosa; el client de terminal server que apareix a la pestanya d'internet a l'apartat d'aplicacions és el que s'anomenava Vino i en l'actualitat ha passat a anomenar-se Vinagre.

    Pel que fa a algun tutorial, a més de l'opció de fer "vinagre man" a consola, pots provar què diu aquí, o googlejant una mica.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Vinagre

    No ben bé, Sisco.

    Vino és el servidor de VNC per a Gnome.

    Vinagre, n'és el client per a Gnome.

    I tsclient (el que hi ha sota "Client de terminal Server", és un client multiprotocol que permet connectar-se a escriptoris remots per VNC, RDP, ICA i XDMCP (per a més informació, la wikipedia és la vostra amiga...).

    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Vinagre

    Quote Originally Posted by papapep View Post
    No ben bé, Sisco.
    Perdó per la confusió que puc haver creat. Se m'escapaven aquests detalls. Gràcies per l'aclariment

  7. #7
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Girona
    Beans
    413
    Distro
    Ubuntu 12.04 Precise Pangolin

    Re: Vinagre

    Hola a tothom.

    Jo em connecto des de casa a la feina, a XP, W2003 Server, amb el Client de terminal server i em funciona molt bé. Abans faig una conexió VPN
    El protocol que el·legeixo és o VNC o RDP depenent de la configuració que tinc a la feina.

    Salutacions

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •