Results 1 to 7 of 7

Thread: Instal.lar servidor a Ubuntu

Beans
    214
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

Instal.lar servidor a Ubuntu

Hola,algú sap com instal.lar a Ubuntu Intrepid un servidor,suposo primer local,o al hosting,per a fer rutllar alguna web.

O si hi ha algun tutorial que sigui compressible per a usuaris novells,per instal.lar PHP,Apache,MySQL,a Ubuntu

Jo ho vaig provar fa temps i em donava errors a phpmyadmin,ara no recordo exactament..
    Apache si que anava bé,si posava localhost a la barra de direccions em sortia la carpeta de sistema que hi tenia,Wordpress.

Vaig provar a instal.lar XAMPP per Linux,i tampoc em va rutllar bé.

Gracies!!.

Beans
    2,997

Re: Instal.lar servidor a Ubuntu

https://help.ubuntu.com/8.10/serverguide/C/index.html

i a qualsevol buscador, per poc que busquis, podràs trobar autèntiques muntanyes de informació al respecte, per a tots els nivells, i en tots els idiomes, segur.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Beans
    84
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Quote Originally Posted by jaume69 View Post
    Hola,algú sap com instal.lar a Ubuntu Intrepid un servidor,suposo primer local,o al hosting,per a fer rutllar alguna web.

O si hi ha algun tutorial que sigui compressible per a usuaris novells,per instal.lar PHP,Apache,MySQL,a Ubuntu

Jo ho vaig provar fa temps i em donava errors a phpmyadmin,ara no recordo exactament..
    Apache si que anava bé,si posava localhost a la barra de direccions em sortia la carpeta de sistema que hi tenia,Wordpress.

Vaig provar a instal.lar XAMPP per Linux,i tampoc em va rutllar bé.

Gracies!!.
    Doncs jo cuasi no tinc problemes amb Apache.
    http://marteljorge.no-ip.org

Beans
    84
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Code:
    sudo apt-get install apache php5 mysql

Beans
    599
    Distro
    Ubuntu Development Release

També pots instaŀlar-ho anant a "Sistema", "Administració", "Gestor de Paquets Synaptic". I després "Edita", "Marca els paquets per Tasques" i marques el de "LAMP Server" que és el que vols (Linux, Apache Mysql i Php o LAMP)

Salut!

Beans
    214
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

Ara no estic a Ubuntu,però recordo que em va donar problemes el PHP,no sé si era la versió PHP5.
    Tota manera al final funcionava en localhost.
    A més jo estic en un hosting Windows.
    Gràcies per les respostes.

P.D.És molt car tenir un servidor propi o dedicat,o val la pena?,suposo que els de Windows son més cars,tan si és compartit com dedicat,ep..,no sé..

Beans
    8

Wink Re: Instal.lar servidor a Ubuntu

Tenir un servidor propi és molt fàcil, i animo a la gent que s'hi interessi a provar-ho, jo vaig començar a provar i a investigar i en setmanes tenia un portatil que servia una pàgina web, es instal·lar l'apache, el php5 i el mysql, fer que s'entenguin, redirigir el port 80 del router cap a la teva ip i voilà, l'únic problema que tindreu, es que per veure la vostra pàgina escribint la vostra IP pública al navegador, ho haureu de fer desde fora de la vostra red local, o us semblarà que no ha funcionat com em va passar a mi.

P.D: Si vols fer servir el teu PC de servidor, et recomano linux, quan jo el tenia amb windows també anava bé, però amb el temps et veuràs limitat

Bookmarks