Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 16 of 16

Thread: Ubuntu des d'un usb

  1. #11
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Ubuntu des d'un usb

    Dues maneres:

    Code:
    sudo chmod +x nom_del_fitxer
    o

    Botó de la dreta sobre el fitxer, "Propietats", pestanya "Permisos", marcar "Permetre execució" (o com es digui la opció, però parla d'executar).
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  2. #12
    Join Date
    Apr 2008
    Beans
    186

    Angry Re: Ubuntu des d'un usb

    He preparat el usb amb el menú Sistema> Administració> Create a USB startup disc.

    El problema és que a l'hora de reiniciar l'ordenador no me'l carrega i està configurada la BIOS per a que mel carregui primer (removable device).

    Què passa?

  3. #13
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Ubuntu des d'un usb

    Hola |Fossi|, jo també he tingut molts problemes amb el "Create a USB startup disc", fins que vaig fer 2 coses que no tenia gaire en compte. Una d'elles és inexplicable però certa, es tracta de deixar el màxim espai de disc per desar-hi dades (és a dir, com si aquesta aplicació només deixés fer claus USB persistents), i l'altra cosa és desmuntar la clau USB un cop creada la unitat arrencable, és a dir, un cop acabada l'operació amb l'aplicació "Create a USB startup disc". Espero que te'n surtis.

  4. #14
    Join Date
    Apr 2008
    Beans
    186

    Re: Ubuntu des d'un usb

    Ja ho he anconseguit, a la enèssima vegada que he reiniciat l'ordinador m'ha funcionat i he pogut instal·lar-lo moltes gràcies a tots!!!

    Per cert com es posa SOLVED? No ho he sabut mai XD

  5. #15
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Ubuntu des d'un usb

    Quote Originally Posted by lFossil View Post
    Ja ho he anconseguit, a la enèssima vegada que he reiniciat l'ordinador m'ha funcionat i he pogut instal·lar-lo moltes gràcies a tots!!!
    Explica'ns com ho has aconseguit i així servirà per qui vingui al darrere

    Quote Originally Posted by lFossil View Post
    Per cert com es posa SOLVED? No ho he sabut mai XD
    Jo és ara que no ho sé, perquè abans es feia des de "Thread Tools" i un cop allà triaves l'opció "Mark This Thread As Solved", però ara sembla ser que això no és possible... de moment (mira't l'entrada #7 d'aquest fil).

  6. #16
    Join Date
    Apr 2008
    Beans
    186

    Re: Ubuntu des d'un usb

    Doncs això, el vaig reiniciar unes quantes vegades i a no sé quina de totes em va carregar el usb i vaig realitzar la instal·lació.
    Coses de l'informàtica!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •