Results 1 to 4 of 4

Thread: no apareixen paraules en kubuntu

  1. #1
    Join Date
    Feb 2009
    Beans
    2

    no apareixen paraules en kubuntu

    Hola, fa poc que m'he instal·lat el kubuntu i fa uns dies m'he trobat amb el següent problema: Segons he observat en l'open Office i el network manager no apareixen les paraules del menú, m'explico, en l'open office on tindria que sortir arxiu, copia i enganxa, etc, com a molt apareixen els icones, no les paraules. El mateix passa amb l'altre programa. Què faig, reinstalo?

    Gràcies.

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Badalona
    Beans
    512
    Distro
    Kubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: no apareixen paraules en kubuntu

    No, no reinstal·lis (de moment).

    Amb el que expliques, el problema no em queda clarament delimitat, perquè no sé si estàs parlant de que no t'apareix la barra de menú, o que a la barra d'eines (toolbar) només et surten icones, i no pas text.

    En general pots amagar/mostrar el menú de qualsevol aplicació KDE apretant Ctrl-M. Prova primer si és això. Potser això arregla la qüestió del KNetworkManager, però l'OpenOffice no és una aplicació KDE (ni tan sols Gnome), i va diferent. Malauradament, a mi no em sona que es pugui amagar el menú a l'OpenOffice. A algú li sona?

    Però pot ser que el teu problema sigui diferent. Si es tracta de mostrar o no el text que acompanya les icones de les barres d'eines, això es fa així: Per totes les aplicacions KDE cal anar a "Arranjament del sistema" -> Aparença -> Estil -> Pestanya "Fine Tuning" (encara cal traduir-ho, això). Allí pots escollir diferents opcions de visualització de les icones aquestes. Pel cas de l'OpenOffice la veritat és que tampoc no tinc ni idea de si es pot fer ni com.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2009
    Beans
    2

    Re: no apareixen paraules en kubuntu

    SOLUCIONAT! La solució és una mica dràstica però de moment funciona. Sembla que el problema es devia als efectes de l'escriptori, els he anul·lat i de moment les barres d'eines de tots els programes es veuen perfectament.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: no apareixen paraules en kubuntu

    Hola arkkanoid, benvingut/da al fòrum (per cert, passat pel fil de benvinguda i explica'ns de tu).

    Me n'alegro que te n'hagis sortit; ara és important que marquis el fil com a resolt ("Thread Tools>Mark This Thread As Solved") per tal que qui vingui al darrere pugui veure que en aquest fil hi trobarà una solució. Fes un cop d'ull al fil d'iniciació per entendre millor com funcionem

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •