Results 1 to 2 of 2

Thread: Ja ha sortit Amarok 2.

Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Ja ha sortit Amarok 2.

Hola a tots.

Avui, per casualitat, he entrat a la Web d'Amarok, i resulta que avui mateix ha sortit ja la versió definitiva d'Amarok 2.

A la web de Kubuntu ja hi ha les instruccions per a instal·lar-lo:
    http://www.kubuntu.org/news/amarok-2.0

No hi surt a la web d'Ubuntu (suposo que perquè és un programa de KDE).

Ull, perquè a les instruccions per a Kubuntu no queda clar si s'han d'activar les "Recommended Updates" o els "Backports". Amb els primers no hi ha cap problema, però amb els backports s'ha d'anar amb compte (no té per què passar res, però pot haver-hi alguna actualització no del tot estable d'algun programa).

Aquest vespre intentaré comprovar si funciona sense haver d'activar els Backports (en una màquina virtual).

Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Re: Ja ha sortit Amarok 2.

Ja ho he provat, i no cal activar els Backports, sinó les "Recommended Updates" (que em sembla que ja estàn activades de forma predeterminada). Se m'ha instal·lat bé sobre Ubuntu. No ha calgut que tingués Kubuntu (ja m'ho suposava, però preferia provar-ho també).

De moment, em quedaré amb la versió 1.4 d'Amarok (la que vé amb els repositoris "normals" d'Ubuntu), però si algú vol la 2, que sàpiga que ja és versió definitiva.

Edito: Per cert, que no vaig aconseguir posar-lo en català. Suposo que és perquè està en uns repositoris especials, però no es deu haver modificat el paquet de traduccions al català de KDE.
    Last edited by oriolsbd; December 11th, 2008 at 09:07 AM.

Bookmarks