Results 1 to 3 of 3

Thread: Intrepid: Sincronitzar la pda (wm5) amb l'evolution

  1. #1
    Join Date
    Nov 2008
    Beans
    4

    Angry Intrepid: Sincronitzar la pda (wm5) amb l'evolution

    Hola a tots!
    Algú ha aconseguit sincronitzar una PDA amb WM5 amb l'evolution? Des de que em vaig canviar a l'Intrepid no aconsegueixo ni que la reconegui... Val a dir que aquest tema em té una mica mosca ja, perquè amb el Hardy només vaig aconseguir que me la detectés, però mai vaig poder sincronitzar... Vaig decidir esperar resoldre aquest problema pensant que amb l'Intrepid seria més fàcil, però la veritat és que la pda i l'ordinador encara es porten pitjor que amb el Hardy.

    He furgat per tota la documentació que he trobat, cadascú proposa una manera més o menys diferent de resoldre el tema i crec que les dec haver provat totes. No sé si estic ofuscat i ja no em surt res, però estic a punt de tirar la pda dels nassos per la finestra, ja he perdut massa hores per culpa d'aquest tema.

    Amb el Hardy vaig aconseguir que la reconegués amb el synce-dccm (i tot una colla de dependències, clar!), però aquesta aplicació ha desaparegut amb l'Intrepid, sembla que ara s'ha de fer amb el Synce-hal o amb odccm, però ni amb una cosa ni l'altra me n'he sortit.

    Ara mateix, aquest tema i l'Autocad és l'únic que em lliga al güindous!

    Una solució que considero més satisfactòria seria posar l'Ubuntu MID a la pda, però tampoc he entès com fer-ho...

    Socoooors!!!!

    Moltes gràcies,
    Gerard.

  2. #2
    Join Date
    Apr 2008
    Beans
    186

    Re: Intrepid: Sincronitzar la pda (wm5) amb l'evolution

    Jo tinc un smartphone amb el windows mobile 5 i no sé com fer-ho per a que el detecti amb l'intrepid, aprofitant el fil si em podeu ajudar a mi també, suposo que tindré que fer més o meñs el mateix que en Gerard.
    Gràcies!

  3. #3
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Sabadell
    Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: Intrepid: Sincronitzar la pda (wm5) amb l'evolution

    Hola, jo en tenia una amb wm4, i no vaig aconseguir que em sincronitzés.

    Quant al tema d'Autocad, fa poc vaig llegir un post en un blog (ho sento, no recordo quin) on es comentava que la comunitat Ubuntu havia fet un recull de programes científics que es poden instal·lar a Ubuntu. Entre ells, alguns programes de CAD. No tots els programes estan directament als repositoris, i em sembla que algun fins i tot és de pagament (com a mínim, diuen que és un programa comercial). Et passo l'enllaç per si hi ha algun d'ells que et pugui servir:
    https://help.ubuntu.com/community/UbuntuScience/

    Jo no en tinc ni idea de CAD, o sigui que no et puc aconsellar cap d'ells.

    Salut!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •