Results 1 to 4 of 4

Thread: [SOLVED] openoffice : problemes després d'actualitzar

Beans
    2

[SOLVED] openoffice : problemes després d'actualitzar

L'openoffice 3 en català m'anava de conya amb l'ubuntu 8.10 fins que des de la darrera setmana de novembre, després d'una actualització de l'ubuntu, no se'm permet obrir cap de les aplicacions openoffice.

Després de desinstal·lar-lo, quan l'intento instal·lar de nou amb "afegeix-elimina aplicacions", em surt:

"Aquesta aplicació té un conflicte amb un altre programa instaŀlat, que heu d'eliminar si voleu instaŀlar «openoffice.org-writer».
    Utilitzeu el gestor de paquets Synaptic per solucionar aquest conflicte."

He aconseguit instal·lar-lo en anglès, però no en català. Si instal·lo el paquet d'idioma "openoffice.org-|10n-ca" o bé el "language-support-translations-ca" hem desinstal·la tot allò relacionat amb l'openoffice.

Com solucionar aquest conflicte paqueto-idiomàtic?
    Gràcies

Beans
    1,530
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

Re: openoffice : problemes després d'actualitzar

Fa uns dies que el paquet openoffice 3 que s'instaŀla via ppa està desactivat degut als problemes que han tingut. (probablement del que parles)
    Carles Oriol i Margarit

Beans
    792
    Distro
    Ubuntu Development Release

Quote Originally Posted by CarlesOriol View Post
    Fa uns dies que el paquet openoffice 3 que s'instaŀla via ppa està desactivat degut als problemes que han tingut. (probablement del que parles)
    Sembla que ja està resolt al launchpad, pel que acabo de veure-hi:

Quote Originally Posted by SiscoGarcia View Post
    Sembla que després d'un període de proves en què els repositoris del launchpad van deixar de funcionar, la cosa està solventada i ja és operatiu l'enllaç al launchpad, no només per intrepid que és on hi ha hagut el problema, sinó que es pot fer servir el mateix enllaç per hardy. Llàstima que m'he actualitzat a intrepid

Beans
    2

Moltes gràcies, companys.
    Tal i com dieu, el problema ja l'han resolt.
    En el meu cas, he fet el que ja havia provat fa dies i no funcionava... però ara sí:
    Des de Synaptic:
    -posar (cerca ràpida): openoffice
    -marcar i eliminar tots els paquets openoffice (inclòs el "openoffice.org-|10n-ca"). Aplicar els canvis.
    -Marcar per instal·lar els paquets: "openoffice-writer, openoffice-calc, openoffice-impress i openoffice draw". A més del "openoffice.org-|10n-ca". Aplicar els canvis.

I ja està, ja torno a tenir l'Openoffice 3 amb l'intrepid i en català.

Bookmarks