![]() |
ubuntu.com - launchpad.net - ubuntu help
|
|
|
#1 |
|
Way Too Much Ubuntu
![]() Join Date: May 2007
Beans: 263
Xubuntu 9.04 Jaunty Jackalope
|
Ubuntu amb el TV
Bones,
Tinc intenció de connectar un pc al TV. Quina distro hem recomaneu? Quin programari recomaneu per enregistrar programes del TV? Es clar que la cpu que adquiriré tindrà una capturadora de TV i ja he possat en pre avís al botiguer que vui maquinaria compatible amb Linux. A veure que hem dieu, Gracies. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Way Too Much Ubuntu
|
Re: Ubuntu amb el TV
Veig que no hi ha cap resposta!!
Al menys, algú pot recomanar-me una tarja tv que li funcioni amb Ubuntu. Estaria bé que aquesta tarja tingues entrada analògica. Gracies. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Skinny Soy Caramel Ubuntu
![]() Join Date: Oct 2007
Beans: 675
Ubuntu 9.10 Karmic Koala
|
Impacient
Segurament dissabte et podràs informar millor, però he sentit a parlar de Mythbuntu (no sé si podria servir-te també l'ubuntustudio). El primer és més aviat com a centre multimèdia (que entenc que és el que vols) i el segon està més enfocat a l'edició d'àudio i vídeo; però jo m'esperaria a dissabte i preguntaria a la Kastanyada Kàrmica |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fresh Brewed Ubuntu
![]() |
Sense cap mena de dubte el mythubuntu (l'ubuntu studio és una altra roba)
Respecte a les capturadores a linuxtv.org hi ha força info (fa temps que no ho miro aixi que ara mateix no et sabria dir una pàgina exacta en aquest web) Coses importants: cerca que sigui una màquina que faci poc soroll i que tingui les sortides hdmi (que podras utilitzar amb les tvs noves)
|
|
|
#5 |
|
Way Too Much Ubuntu
|
Moltes gracies,
provaré Mythbuntu. L'Ubuntu studio ja el conec i no és un media center exactament. Ens veiem demà, salut! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
A Carafe of Ubuntu
![]() Join Date: Feb 2009
Beans: 146
Ubuntu 9.10 Karmic Koala
|
Has probat el XBMC, ha mi em va anar força bé i tinc un parell d'amics que el tenen i estan molt contents.
Està en els repositoris. Adeu |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Way Too Much Ubuntu
|
Quote:
Vaig trobar informació molt interesant de com muntar un pc media center aquí http://www.forat.info/category/vinocenter/ Gracies akyra, Salut! |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|