![]() |
ubuntu.com - launchpad.net - ubuntu help
|
|
|
#1 |
|
5 Cups of Ubuntu
![]() Join Date: May 2008
Beans: 16
Kubuntu 8.04 Hardy Heron
|
Problema teclat númeric
Hola;
De nou per aquí, i de nou amb problemets. Des de fa uns dies m'ha deixat de treballar correctament el teclat numèric. Tinc un cordless keyboard de Logitech amb control multimedia i internet, però això funciona correctament. El que em passa es que quan la sessió esta iniciada si toco qualsevol de les tecles numèriques o les de operacions del teclat "keypad" integrat automàticament s'em reinicia la sessió. Es a dir l'ordinador no s'apaga però es tanquen tots els programes i em torna a sortir la finestra de login i pw. El més curiós es que el meu pwd. inclou nombres i aquests si que puc picar-los en el keypad quan estic a la finestra de login (activant manualment la opció bloq num). A partir d'aquí, quan entro a la sessió ja mai més puc tocar-lo. Com podeu imaginar es una tonteria però això em provoca reiniciades constants. Algú s'ha trobat amb un problema similar? He estat mirant pel foro català i no he vist res al respecte. Sts
|
|
|
#2 |
|
5 Cups of Ubuntu
![]() Join Date: Sep 2007
Beans: 21
|
Re: Problema teclat númeric
Jo també tinc un teclat logitech sense fils, i em passa que el teclat numèric (el de la dreta del tot) ha deixat de funcionar. Toques les tecles i no passa res (només funciona la tecla intro). Però va anar bé durant molt de temps. Pot ser que sigui per culpa d'alguna de les actualitzacions?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
5 Cups of Ubuntu
![]() Join Date: Sep 2007
Beans: 21
|
Re: Problema teclat númeric
Vaig canviar el teclat i tampoc no funcionava. He tornat a carregar l'ubuntu 9.04, esborrant el 9.04 que ja hi havia, i ara sí que funciona.
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|