![]() |
ubuntu.com - launchpad.net - ubuntu help
|
|
|||||||
|
Catalan Team Catalan LoCo Team |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
A Carafe of Ubuntu
![]() Join Date: May 2007
Beans: 90
|
Problemes al actualitzar a 9.10. Escritori blanc
Hola,
l'altre dia vaig voler actualitzar el sistema i per variar.. he quedat encallat al arrencar tinc: -el gnome em surt la cersio 9.4... - al carregar em carrega l'interfície nova... m'agrada.. els anegrames blans estan bé... diferents.. - al carregar ja em surt algun error però la finestra s'obre i tanca molt ràpit - al cap de 1 minut(més o menys ) quan sembla que el sistema esta carregat i llavors la pantalla es posa negra unes dècimes per carregar l'escriptori... se'm queda la pantalla blanca.. que he fet? vaig a recovery mode i si vull recòrrer el llistat avall se'm bloqueja tot i em sobreposen els missatges: Mountall cancelled General error mounting filesistems A maintenance shell will now be started CONTROL -D will terminate this shell and retry Give rrot passsword for maintenance or typer control -D to continue si li dono tab vaig a la consola i faig els sudo aptitude update sudo aptitude full-upgrade però no actualitza rés... que puc fer?? Merci
__________________________________________________ _______________ pserra registered linux user #450807 Karmic Koala Ubuntu 9.10 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
A Carafe of Ubuntu
|
Re: Problemes al actualitzar a 9.10. Escritori blanc
alguna suggerencia?
Merci
__________________________________________________ _______________ pserra registered linux user #450807 Karmic Koala Ubuntu 9.10 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
A Carafe of Ubuntu
|
Re: Problemes al actualitzar a 9.10. Escritori blanc
Hola, ja ho he solucionat.... he trobat la solució en un altre llloc..
per si algú li passa, pot fer: $ sudo uname -r (per conèixer el nucli, em donava 2.6.28.13) he fet: $ sudo mv /boot/grub/menu.lst /boot/grub/menu.lst.copia $ sudo update-grub $ sudo reboot i ja està.... ara em surt de nucli: 2.6.31-14-generic A reveure...
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|