![]() |
ubuntu.com - launchpad.net - ubuntu help
|
|
|
#1 |
|
Iced Blended Vanilla Crème Ubuntu
![]() Join Date: Apr 2007
Beans: 2,801
Ubuntu 9.10 Karmic Koala
|
Ja tenim penjat el formulari per a que us apunteu a la festa d'alliberament de la versió 9.10.
Fonts prou solvents m'han informat de que hi haurà castanyes (de les de menjar) i panallets...o sigui que ja sabeu! ![]() Feu clic damunt la imatge per a inscriure-us. No hi falteu!
Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Last edited by papapep; 4 Weeks Ago at 11:50 AM.. Reason: Afegit banner |
|
|
|
|
|
#2 |
|
5 Cups of Ubuntu
![]() Join Date: Feb 2007
Beans: 35
Xubuntu 8.10 Intrepid Ibex
|
Re: Inscriviu-vos a la Kastanyada Kàrmica!
Eps! Els organitzaires ubuntadors també ens hi hem d'inscriure? Mai no em queden clares aquestes coses...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ubuntu 9.10 Karmic Koala
|
a-la-taula-d'en-ber-nat-qui-no-hi-seu-no-hi-és-comp-tat!
Clar que sí, home! sinó després no et queixis si no hi ha manduca per tu
Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Spilled the Beans
Beans: 13
Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope
|
Hola,
per fer una mica de proselitisme m'he permès publicar com a esdeveniment al 'llibre dels caretos' la Kastanyada Kàrmica i he convidat els meus 'amics' a assistir-hi. Crec que és una bona oportunitat per a conèixer una mica més el 'programari lliure'. Salut |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ubuntu 9.10 Karmic Koala
|
Perfecte, Kettle. Aquestes actuacions sovint són més efectives que la difusió indiscriminada als mitjans habituals. Gràcies!
Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ubuntu 9.10 Karmic Koala
|
Ja ho tenim tot (o això esperem) controlat! Al primer apunt d'aquest fil podeu accedir tant a la informació com al formulari d'inscripció
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|