![]() |
ubuntu.com - launchpad.net - ubuntu help
|
|
|
#11 |
|
A Carafe of Ubuntu
![]() Join Date: Sep 2007
Beans: 111
Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope
|
Re: Linux per a invidents
Hola
No aporto res de nou, només que a mi també m'interessa et tema dels ordinadors per a invidents (o molt poc vidents, per ser estrictes) pel meu pare. Provaré aquestes eines. lluís |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gee! These Aren't Roasted!
![]() Join Date: Jan 2008
Beans: 178
Ubuntu 9.10 Karmic Koala
|
Hola, repesco aquest tema perquè ha arribat el moment de posar-li l'ordinador al meu pare
He estat fent proves amb l'Orca i Festival, i com que tinc un parell de dubtes, a veure si algú m'els sabria resoldre. Pel què fa a la veu de l'orca, tot i que he instal·lat una de les veus catalanes de Festival, no he trobat la manera de canviar-la per la que ve per defecte (al menú corresponent només apareixen les veus per defecte en tots els idiomes, però no la que m'he instal·lat de Festival). També he de dir que és força ininteligible, no sé si perquè no l'he configurat bé, o perquè és així, però de vegades no s'entén el que diu Per altra banda, orca llegeix el títol de les finestes, però no el seu contingut; això és important, perquè el que més m'interessa es que llegeixi les webs, és possible? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
A Carafe of Ubuntu
![]() Join Date: Feb 2007
Beans: 108
Ubuntu 9.10 Karmic Koala
|
Jo tampoc no us puc ajudar, realment ho desconec.
El que si que estic buscant es un ampliador com el del Windou$. És a dir, un franja a dalt (o abaix, tant fa..) que sigui ampliat però amb la mateixa mida. Amb l'Orca el que et fa és ampliar-ho tot i és un "follon" per moure's... No sé si m'he explicat, però ja que es pregunta sobre això aprofito. Salut i endavant amb la gent d'aquesta comunitat tan engrescadora!
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|