Ubuntu Forums ubuntu.com - launchpad.net - ubuntu help  
Old August 31st, 2009   #181
RicardKp
5 Cups of Ubuntu

RicardKp's Avatar

Beans: 23
Ubuntu 9.10 Karmic Koala
Re: Fil de benvinguda

Hola sóc el Ricard i tinc 49 anys. En fa 2 que vaig amb Ubuntu i ja he aconseguit convèncer la meva dona, però no als meus fills que l'Ubuntu i el programari lliure per extensió tenen molts avantatges. Podríem dir que ja sóc un militant convençut del GNU-LINUX i del programari lliure.

Salut a tothom
Ricard
RicardKp is offline   Reply With Quote
Old September 3rd, 2009   #182
jnnadal
First Cup of Ubuntu

Beans: 6
Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope
Send a message via MSN to jnnadal

Hola a tots, jo sóc en Joan. Hem vaig aficionar a aixó del GNU/Linux devers l'any 2005 o 2004, ara no ho recordo molt bé. Durant els primers anys vaig començar a provar diverses distribucions del GNU/Linux, essent l'ubuntu la meva preferida. Finalment i arrel d'un parell de conferències que Stallman donà a Mallorca hem vaig decidir per usar al 100% l'ubuntu. Ara esper poder començar a aprendre un poc de informàtica real, ja que enguany començ l'enginyería tècnica en informàtica de sistemes. Esper poder donar un poc de joc i ajuda als usuaris d'aquest fòrum.
jnnadal is offline   Reply With Quote
Old September 6th, 2009   #183
UzU
First Cup of Ubuntu

UzU's Avatar

Beans: 7

Bones^^, tot i que ja porto alguns pocs posts, finalment m'he decidit a presentar-me. Doncs bé, em dic Joan (si, dos seguits xD) i sóc de barcelona, força aficionat a tota mena de series (tant séries de televisió nord-americanes, com animes), m'agraden també les figures de coleccionisme i... bé, porto ja uns anys en el món de les distros de linux, d'entre elles amb la que més amb familiaritzo és amb Ubuntu.

Bé, ja aniré postejant per aquí, apa, ens veiem ;P.
UzU is offline   Reply With Quote
Old September 22nd, 2009   #184
knuss
First Cup of Ubuntu

Beans: 7

Hola em dic Cesc i visc a Rubí ,,, doncs jo soc del 66 i a casa la dona i els crios es creuen que estic algo tarat per haver engat el güindous a pastar fang ,,,Pero res de res que no penso pas baixar del burro ,,, Ah ,, soc mecanic industrial > matricer i motllista ,,,

Salutacions !!
knuss is offline   Reply With Quote
Old September 22nd, 2009   #185
HermesM
First Cup of Ubuntu

Beans: 2
Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

Sóc Hermes, un jubilat de 68 tacos visc a Cerdanyola del Vallès i, fins ara, segueixo poruc amb la terminal.
Procuraré no fer preguntes tontes.
HermesM is offline   Reply With Quote
Old October 18th, 2009   #186
Comuner
First Cup of Ubuntu

Beans: 4

Hola a tothom em dic roger i m'acabo d'instalar l'ubuntu a la meva màquina, estic francament perdut despres d tants anys de windows, aixi q vinc aqui per apendre tot ho que pugui.
Saluts a tots
Comuner is offline   Reply With Quote
Old October 21st, 2009   #187
txèrif
First Cup of Ubuntu

Salut a tothom! Em dic David i visc a cavall entre Reus i Almoster. Sóc de la generació del 73 i vaig començar a "ubuntar" amb l'intrepid ibex (deu fer cosa d'1 any?).
Amb temes informàtics sóc un negat total (o gairebé), però quan vaig enterar-me que no s'acaba el món darrere unes finestres, em va tornar l'esperança que un món millor és possible...(i a més a més en català!).
Bé, com ja he dit, no sé si podré aportar massa cosa a la comunitat ubuntaire, però si més no, sóc usuari d'un sistema operatiu lliure...
txèrif is offline   Reply With Quote
Old October 24th, 2009   #188
parry68
First Cup of Ubuntu

Hola, sóc el parry, de Terrassa, del 68 y només porto 6 messets amb Ubuntu. Ja ni m'en recordo d'alló de les finestretes. Com he dit al fil de localització no sóc expert però si necessiteu quelcom només ho heu de dir.
Salut a tothom!
parry68 is offline   Reply With Quote
Old 4 Weeks Ago   #189
idrox
First Cup of Ubuntu

idrox's Avatar

Beans: 11
Ubuntu 9.10 Karmic Koala

Hola! Em dic Jordi, tinc 19 anyets acabats de fer, vaig creixer al costat de'n Son Goku i tinc l'Ubuntu instal·lat des de fa una setmaneta, o algu així, i de moment no me n'he cansat (coneixent-me vol dir que no passarà mai).

El meu passat és obscur, el Win98 de casa amb unes fenomenals 64 megues de ram i 4 gb de hd va acabar fins els collons de mi i els meus "petits requisits" quan sols tenia 11 anys... (entre aquests, manegar-me-les per instal·lar jocs que necessitaven el doble de ram, o una targeta gràfica de 4mb (impensable per aquell totxo...)). Després, va arribar l'XP, en un portàtil el qual m'estimava molt, però va acabar petant... i ara tinc un ASUS des de fa quasi un any, amb 4gb de ram, 320 gb de hd, targeta gràfica de 256... vaja, com el primer, més o menys... xD

Doncs això, que n'estava fins la p_lla del Vista i companyia, i vaig dir: "Calla, instal·larem això!" i ara tinc una partició...

La putada és que necessito el windows per la carrera (Enginyeria Industrial) per fer correr programes com AutoCAD, SolidWorks, etc. i encara no me'n puc deslliurar... de moment!

Enga nens, una abraçada!
idrox is offline   Reply With Quote
Old 3 Weeks Ago   #190
mguerr35
First Cup of Ubuntu

Beans: 1

Hola,

sóc Mario i us vaig conèixer a les Jornades de Programari Lliure de la UB aquest estiu. I un dia per l'altre encara no havia creat l'usuari
He passat abans per Knoppix i openSUSE. A l'IES Vidal i Barraquer de Tarragona, on treballo, des del curs passat tot el departament d'informàtica fem servir Ubuntu, aproximadament 130 ordinadors, i l'experiència és prou gratificant...

Salut!
mguerr35 is offline   Reply With Quote

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules