![]() |
ubuntu.com - launchpad.net - ubuntu help
|
|
|
#1 |
|
5 Cups of Ubuntu
![]() Join Date: May 2008
Beans: 23
Ubuntu 9.10 Karmic Koala
|
Una distro molt lleugera, sisplau
Hola a tothom,
Haig d'instal·lar 5 GNU-Linux a 5 Pentium 3 amb 192 de RAM, quina distro em recomaneu que suproti OpenOffice, encara que suposo que aniran de cul o que directament no podran amb l'OOo. També hauria de ser ben estable per poder fer-hi formació de GNU-LInux i d'OOo. Gràcies per endavant Ricard Last edited by RicardKp; 4 Weeks Ago at 12:44 PM.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Iced Blended Vanilla Crème Ubuntu
![]() Join Date: Apr 2007
Beans: 2,802
Ubuntu 9.10 Karmic Koala
|
Re: Una distro molt lleugera, sisplau
Jo provaria amb una Ubuntu pelada (potser començar instal·lant la versió Server per no instal·lar, de sortida, paquets innecessaris). Un cop instal·lada la base, instal·laria LXDE que és realment lleuger i el que faci falta més, com l'Openoffice que esmentes. No sé què tal tirará l'OO.
El Xubuntu no el provaria, consumeix tants o més recursos que Gnome, en les seves últimes versions. També podries provar amb Debian fent el mateix procés: Debian pelada, i paquets que faci falta posteriorment.
Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
A Carafe of Ubuntu
![]() |
Com diu en Papapep, t'aconsello vivament Debian i anar posant només els paquets que fan falta. Ultimament, però, per la pàgina de LXDE corre una versió d'Ubuntu amb LXDE per defecte (anomenada lubuntu) que he prova i ha arribat a funcionar bé (firefox, openoffice, tetris) consumint només uns 90mb de RAM:
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Way Too Much Ubuntu
![]() |
Pots provar MoonOS, basada en Ubuntu, i que utilitza Enlightment.
Salut! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
5 Cups of Ubuntu
Beans: 20
Ubuntu 8.04 Hardy Heron
|
I què tal Damn Small Linux? He estat mirant per ahi aquests dies i he vist aquesta opció que no té mala pinta. Bàsicament perquè estava a punt d'obrir un fil molt semblant a aquest: tinc un vell ordinador, Pentium 133 amb 38 (o per ahi) megues de RAM i 1'5 gigas d'emmagatzenament (és prou antic, com es pot veure), i funciona prou bé amb windows 98. El cas és que volia donar-lo (potser alguna ONG...), però no volia donar-lo com un regal enverinat o cavall de Troia (Güindoussss...). I ja posats veure si podia millorar en alguna cosa, rendiments i demés, amb GNU Linux.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
A Carafe of Ubuntu
![]() Join Date: Jan 2008
Beans: 105
Ubuntu 9.10 Karmic Koala
|
puppy linux. està basada en debian i està pensada per pcs amb pocs recursos.
sort! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
5 Cups of Ubuntu
Beans: 23
Ubuntu 9.10 Karmic Koala
|
Seguint les vostres indicacions em vaig descarregar una Debian d'instal·lació neta i un Lubuntu, la Debian no sé si es va gravar malament, però no "bootava". La Lubuntu me la vaig baixar, però tot just estan en fase d'ISO Test, encara que em va agradar molt.
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|