Tinc un PC de segona mà que tenia un windows i té un microprocessador pentium de doble nucli. Li he volgut ficar l'ubuntu mitjançant uns quants discos que tinc descarregats del lloc web de l'ubuntu. Cap no ha funcionat, quan el PC s'engegava ignorava el disc-cd i anava a llegir el disc dur. He provat versions cada cop més antigues, fins que ha funcionat amb un disc de l'ubuntu del 2009. Aquest disc me'l van enviar des de la seu de l'ubuntu.

Ara no em deixa actualitzar per internet per passar de la versió 2009 a la 2012, fent servir el gestor d'actualitzacions. He provat de descarregar la versió 12.04 des del lloc web cap a un llapis de memòria i engegar el pc havent-li dit (boot order) que vagi primer a buscar el sistema operatiu al llapis. Però no ho fa, fa igual que amb els discos, sembla com si ni als discos ni al llapis no hi hagués res gravat.

També he descarregat des del lloc web la versió del 2012, l'he deixat a l'escriptori i he volgut gravar un disc, però no em deixa gravar res. Potser si tingués un disc gravat a la seu de l'ubuntu, funcionaria. Potser haig de fer-hi canvis a l'arxiu (ubuntu-12.04-desktop-i386.iso) baixat d'internet, abans de carregar-lo al pc? Quan vols descarregar-te l'ubuntu, de vegades el lloc web pregunta si vull l'arxiu de dades o l'arxiu d'imatge, què li haig de dir?