PDA

View Full Version : problemes de so al firefox



blopnotdid
June 6th, 2008, 08:14 PM
anava tot bé però ara no em funciona el so del firefox, va començar fallant el so del youtube però ara és tot el so (tot el del firefox vull dir)

jaume69
June 6th, 2008, 09:47 PM
jo tornaria a instal.lar el Flash nonfree.:confused:

Rubunter
June 6th, 2008, 10:58 PM
Pot ser que tinguessis el rhythmbox obert mentre feies servir el firefox? si es aixi fes la prova amb el rhythmbox tancat.

jaume69
June 7th, 2008, 12:33 AM
pot Ser Que Tinguessis El Rhythmbox Obert Mentre Feies Servir El Firefox? Si Es Aixi Fes La Prova Amb El Rhythmbox Tancat.

Doncs pot ser es un bug de Hardy,a mi també em passa.

Si inicies el Firefox i tens algun reproductor de música funcionant,en el Firefox no sents el so.I el mateix a la inversa.

Però bé,al menys ara el cursor no es para en els elements Flash d'una web(vídeos,anuncis).

Pot ser s'hauria de canviar en títol del post,si el problema no és de Firefox o Flash.:confused:

blopnotdid
June 7th, 2008, 01:18 PM
ostres en veritat, ara entenc també perquè a vegades el rythmnbox no funcionava.
Hi ha alguna solució? (si no és = però si es pot arreglar millor, és una mica molest ahver d'anar obrint i tancant)

Rubunter
June 7th, 2008, 01:29 PM
Podeu provar actualitzant a la versio 9 de flash. si no us funciona igualment, podeu provar instal·lant el paquet libflashsupport


sudo apt-get install libflashsupport

pespin
June 7th, 2008, 03:03 PM
Jo apostaria que és problema del "super" PulseAudio xD

jaume69
June 8th, 2008, 11:07 PM
Doncs en sembla que instal.lant el paquet libflashsupport se soluciona,al menys a mi.

Si algú encara no li funciona pot provar mirant aquesta web (http://tuxlink.wordpress.com/2008/06/06/errorsolucion-pulse-audio-en-hardy-heron/#comments).

borgg
June 10th, 2008, 08:06 AM
jo ho he arreglat tornat a usar els dispositius als (http://joinfreesoftware.blogspot.com/2008/06/solucionar-els-problemes-de-so-de.html)a en lloc de pulse audio :P