PDA

View Full Version : [SOLVED] Amarok [no tira-error]



prostata
September 25th, 2007, 07:00 PM
Companys:

Quan arrenco amarok, no tira i em dona aquest missatge:

DCOP Communications error

There was an error setting up interprocess communications for KDE.
Could not reader network communication list:
/home/joep/.DCOPserver_josep-descktop_0

Please check that the "dcoperserver" program is running.

A veure, fins aquí els meus coneixements d'anglès, bé. Ara d'ubuntu.

¿què ès tot això i com ho arreglo????

Gràcies

Ferri
September 25th, 2007, 07:14 PM
Fes Control+Esc.
Busca el dcopserver, si hi és, continua. Si no, diria que tens un problema greu al teu KDE, torna a posar un post i intentarem veure com s'arregla.
Obre la teva home amb el Konqueror.
Si no ho tens activat, activa "visualitza els fitxers ocults" al menú "visualitza".
Mira si hi ha el fitxer ".DCOPserver_josep-descktop_0".
Si hi és, fes clic dret, tria "propietats" i allà "permisos".
Assegura't tenir-hi permís de lectura i escriptura.

prostata
September 25th, 2007, 07:25 PM
Fes Control+Esc.
Busca el dcopserver, si hi és, continua. Si no, diria que tens un problema greu al teu KDE, torna a posar un post i intentarem veure com s'arregla.
Obre la teva home amb el Konqueror.
Si no ho tens activat, activa "visualitza els fitxers ocults" al menú "visualitza".
Mira si hi ha el fitxer ".DCOPserver_josep-descktop_0".
Si hi és, fes clic dret, tria "propietats" i allà "permisos".
Assegura't tenir-hi permís de lectura i escriptura.

Ferri:

M'he oblidat de dir-lo pero no faig servir KDE, i això és el que m'ha despistat, del que em dius evidentment no hi ha res al meu home. no existeis el fixer DCOPserver.........
Fa dies vaig tornar a Ubuntu feysti fawn i que jo sàpigue això es Gnome, no pas KDE. Per ampliar-te l'info, et dic que la partició de HD que tinc destinada per a distros Linux, la vaig "processar" seguint les instruccions d'instal-lació del Fesyti, per tant no va quedar ni rastre de l'antiga instalació en entorn KDE.

Espero que aquesta info t'ajudi a que em puguis ajudar ;-)

Salut

prostata
September 25th, 2007, 07:59 PM
He trobat un soft, Exaile, que si fa o no fa, fa el mateix que amarok, si tens alguna sol-lució doncs, Ok sino, amb Exaile ja faig...gràcies

papapep
September 25th, 2007, 08:11 PM
Próstata: Tu pots tenir el Gnome instal·lat, però Amarok és una aplicació de KDE, com K3B, per exemple.
.
Això és el perquè l'error et parla de KDE

Respecte el teu problema, prova amb:


sudo chown -R joep:joep /home/joep/.*

pespin
September 25th, 2007, 09:40 PM
Per si t'interesa la opinió, hi ha un parell de persones al IRC que acabem d'instal·lar-nos el exaile i n'estem bastant contents.

prostata
September 26th, 2007, 10:55 AM
Próstata: Tu pots tenir el Gnome instal·lat, però Amarok és una aplicació de KDE, com K3B, per exemple.
.
Això és el perquè l'error et parla de KDE

Respecte el teu problema, prova amb:


sudo chown -R joep:joep /home/joep/.*

Gràcies fent això i afegin naturalment una s a cada joep ( ;-) ) a funcionat, gràcies

papapep
September 26th, 2007, 01:04 PM
Jo ho vaig treure d'aquí:


There was an error setting up interprocess communications for KDE.
Could not reader network communication list:
/home/joep/.DCOPserver_josep-descktop_0

Sigui com sigui, m'alegro que t'hagi funcionat.

Ferri
September 26th, 2007, 01:14 PM
Com a comentari addicional, només dir que si t'ha funcionat la solució d'en Papapep, és que el fitxer ".DCOPserver_josep-descktop_0" sí que existia, i no tenia configurats els permisos correctament. La solució que havia posat jo és exactament la mateixa, només que fent servir l'entorn gràfic de KDE, ja que, parlant d'Amarok, vaig suposar que era el que tenies.