PDA

View Full Version : [SOLVED] Problemes instalant ubuntu

oriltri984
September 13th, 2007, 05:05 PM
Hola companys,
Estic ilˇlusionat de poder participar en el creixent mon de LINUX, perň tinc algun que altre problema que no aconsegueixo arreglar.
Fa uns dies, vaig instalˇlar-me un Linux ( el 6.10 crec ) que donava la UOC als seus estudiants. Durant la instalˇlació, l'ordenador es va bloquejar quan hi apareixia el missatge " descarregant paquets" i vaig optar per apretar el botó de "OMET".
Ara, quan intento instalˇlar programes nous ( ex: lphant o el propi router de jazztel ), m'apareixen dos missatges.
1. Could not open the file...... x86. package.
gedit has not been able to detect the character coding.
Please check that you are not trying to open a binary file.
Select a character coding from the menu and try again.
2. Error: no suitable application
Cannot open /home/casa/Desktop/Lphant-v3.02-Installer.exe: No application suitable for automatic installation is available for handling this kind of file
Per tant, suposo que li falta algo, pero ni se el que, ni on descarregar-ho. Teniu algun consell ??
Merci.

pespin
September 13th, 2007, 05:51 PM
Cannot open /home/casa/Desktop/Lphant-v3.02-Installer.exe

No m'extranya que no et funcioni, est'as intentat executar un binari d'instalˇlació de windows. No pots usar els executables/programes de Windows tal qual. Has d'instalˇlar programari compilat per a Linux. :)

PellRoja
September 13th, 2007, 09:53 PM
pel que veig http://www.lphant.com/downloads_esp.php lpHant te versió per a linux, pero només en linia de comandes.

Jo realment et recomano Amule+Ktorrent, o qualsevol programa de torrents per GNU/linux