PDA

View Full Version : [SOLVED] s necessari un anti-spyware/anti-adaware??

Satboy
September 12th, 2007, 06:42 PM
Hola,
He parlat amb un tcnic de l'empresa TSystems que, de fet, s qui m'ha encoratjat a fer servir l'Ubuntu, i m'ha dit que per a Linux no s necessari utilitzar un antivirus per si que s necessari un anti-spyware/anti-adaware.
Qu en penseu? En cas afirmatiu, quin em recomaneu?

Siau i grcies de 9.

lluisanunez
September 12th, 2007, 06:55 PM
No necessites cap dels dos, perqu la immensa majoria de virus i 'malware' estan fets per a aquest altre sistema operatiu lleig. A ms, si agafes aquestes porqueries navegant amb el teu usuari habitual, s molt difcil que els programes puguin fer mal al teu sistema, degut a l'estructura d'usuaris de Linux.
Jo no conec ning que en un PC sobretaula o porttil hagi tingut mai aquests problemes amb Linux, per si busques antivirus els trobars al Synaptic o al Add/Remove...

PS. M'agrada saber que a T-Systems hi ha gent que recomana Ubuntu... :-D

CarlesOriol
September 12th, 2007, 08:54 PM
No cal que usis res d'aix.

Als repositoris pots trobar antivirus bsicament per netejar particions windows o en cas que preparessis un servidor de dades o correu poder-los eliminar.

Et recomano que t'asseguis davant de l'ordinador i que t'ho passis b amb la tranquilitat que totes aquestes porqueries s'han quedat enrera en el temps.

Satboy
September 12th, 2007, 08:59 PM
...
PS. M'agrada saber que a T-Systems hi ha gent que recomana Ubuntu... :-D

Ei!
Que quedi entre nosaltres aix, ok??;-)

Grcies!

Satboy
September 12th, 2007, 09:00 PM
No cal que usis res d'aix.

Als repositoris pots trobar antivirus bsicament per netejar particions windows o en cas que preparessis un servidor de dades o correu poder-los eliminar.

Et recomano que t'asseguis davant de l'ordinador i que t'ho passis b amb la tranquilitat que totes aquestes porqueries s'han quedat enrera en el temps.

Hola,
Grcies CarlesOriol, m'has tret un pes del damunt!!

Siau! ;-)

Contaboy
October 30th, 2010, 11:09 AM
Un dubte.

Llavors perqu la gent de Ubuntu est desenvolupant i distribuint la utilitat portable Ubuntu-MRT (Malware Removal Toolkit)??

Salut,

kukat
October 30th, 2010, 11:46 AM
Ho diu en la seua pgina oficial

The Ubuntu Malware Removal Toolkit is an Ubuntu-based LiveCD focused on Windows malicious software removal. The purpose of this distribution is to create a portable environment that will make it easier to remove malware from infected Windows systems

http://sourceforge.net/projects/ubuntu-mrt/
:cool:

Per cert, grcies. Em vendr molt b per a desinfectar els Windows! ;)

EDITO: Hi ha alguna forma de posar un SOLVED a un post que ja est SOLVED??? :lol:

oriolsbd
October 30th, 2010, 11:52 AM
Hola, Contaboy.

D'una banda, encara que es digui Ubuntu-MRT, em sembla que no s de la gent d'Ubuntu, sin que est basat en Ubuntu.

Apart d'aix, si mires la seva pgina principal (http://sourceforge.net/projects/ubuntu-mrt/) hi diu que s un LiveCD per tal d'engegar un ordinador que treballi amb Windows i, des de l'Ubuntu-MRT, eliminar el Malware que hagi infectat el sistema Windows.