PDA

View Full Version : Problemes amb l'aMule

Satboy
September 12th, 2007, 06:26 PM
Hola de 9,
Sabeu perquè cada dos per tres l'aMule se'm tanca? Tot sovint el tinc d'arrencar de nou.:evil::evil:

Siau i gràcies!! ;-)

CarlesOriol
September 12th, 2007, 08:50 PM
Pots engegar l'amule en un terminal, així quan es tanqui probablement et mostrarà un missatge d'error.

Un cop et passi això ho copies i ho mirem.

guillemsola
September 16th, 2007, 08:09 PM
l'amule es tanca x exemple quant ja no queda espai al disc. Se supossa que tens un amule q ha funcionat correctament en algun moment? Per tornar a una configuracio d'amule inicial pots canviar de nom la carpeta .aMule del directori d'usuari. Aleshores el proper cop q arrenquis amule en crea una de nova amb els valors per defecte. Es penja aleshores?

Sempre pots recuperar la teva configuracio reanomenant la carpeta inicial a .aMule

Ja diras mes coses
salut!

Satboy
September 20th, 2007, 06:42 AM
Hola,
Estic, si o no fa, igual.A vegades dura més i a vegades es tanca de seguida.Fins hi tot en algunes ocasions m'ha penjat l' Ubuntu i l'he hagut de reiniciar.
En fí, paciència!.

Siau! ;-)

muleta
September 20th, 2007, 07:31 PM
A mi també em passava i vaig descobrir que era a causa de que es perdien els servidors. Ahir i abans d'ahir no vaig aconseguir connectar perque els servidors d'eDonkey han desaparegut.

És recomanable fer una recerca amb KAD i actualitzar els servidors.

muleta
September 21st, 2007, 05:23 AM
Pots engegar l'amule en un terminal, així quan es tanqui probablement et mostrarà un missatge d'error.

Un cop et passi això ho copies i ho mirem.

Que podeu intentar interpretar el meu missatge d'error d'aquesta vegada?.

CarlesOriol
September 21st, 2007, 07:55 AM
;-) "Se detiene espontàneamente..." he he (muleta - Today at 06:39:24 AM)

Veig que estem comprovant el mateix. Per cert al fòrum d'amule indiquen que el problema ve per les llibreries wxGTK.

Fes un amule -v i copia el resultat.

Jo tinc:

aMule CVS using wxGTK2 v2.8.1 (Snapshot: Mon Sep 3 07:01:54 CEST 2007) (OS: Linux)

muleta
September 21st, 2007, 10:42 AM
Em surt això

aMule 2.1.3 using wxGTK2 v2.8.1 (Unicoded) (OS: Linux)

És bó o dolent?.

CarlesOriol
September 21st, 2007, 02:02 PM
És diferent (es veu que se m'ha actualitzat del repositori de trevinyo) però crec que les versions son les mateixes.
(amule = 2.1.3.cvs20070903)

Cercant al fòrum d'amule, si que es veu que tots els fils que parlen sobre la petada ténen el wxGTK2 v2.8.1 (Unicoded) tot i que no he identificat cap soució.

muleta
September 22nd, 2007, 09:34 AM
Cercant al fòrum d'amule, si que es veu que tots els fils que parlen sobre la petada ténen el wxGTK2 v2.8.1 (Unicoded) tot i que no he identificat cap soució.

Quina ràbia que no es pugui arreglar perque ara em va força bé, tret d'això: quan la velocitat de descàrrega es comença a aproximar a la de pujada, es tanca i trigo dos o tres dies més a tornar-m'hi a aproximar.

De fet, al forum d'amule em recomanen descarregar una altra versió de amule.hirnriss.net, compilar-la i instal·lar-la. No sé gens com fer-ho però tampoc no estic segura que se'm resolgués.

lluisanunez
September 22nd, 2007, 11:11 AM
Hi ha alternatives a l'eMule:

Gtk-gnutella. Des dels temps del Mandrake, el client P2P més lleuger que he fet servir. Mai he tingut problemes. Als repos d'Ubuntu
Mldonkey. També GTK, i la mateixa xarxa que Gnutella
Frostwire. Client limewire en Java, funciona molt bé, millor gestió de la firewall que amb l'eMule

muleta
September 22nd, 2007, 03:24 PM
En teoría, l'Mldonkey és ideal, perfecte, amb la seva interficie web per comandar-lo desde qualsevol punt. Però m'ha donat molts problemes i no he lograt que el Firestarter obri els ports que recomana el programa quan s'instal·la.

El Frostwire no vaig ser capaç d'nstal·lar-lo.

Els altres, emparentats amb Limewire, en prenc bona nota per si em falla del tot l'amule però recordo que Limewire va ser una font de conflictes a Windows. Molta publicitat i "otras hierbas" i no hi trobava mai el que buscava.

De tots el P2P que he provat, l'amule és el que millor em respon, per ara, tot i els seus bugss.