PDA

View Full Version : [SOLVED] recuperar configuracio anterior

pserra
September 10th, 2007, 07:05 PM
Hola companys,
avui amb l'automatix he baixat un driver per nvidia (tinc aquesta tarja) I sorpresa.... al reiniciar no funciona.... em queda la pantalla en gris.
Hi ha alguna manera re restaurar canvis?
Crec recordar que els canvis de configuració es guarden en un arxiu i hi ha manera de desfer canvis.Quin archiu és?
Grącies

pespin
September 10th, 2007, 07:57 PM
El fitxer que busques segurament és el de configuració del xserver. El pots trobar a:

/etc/X11/xorg.conf

De totes maneres em sembla que hi ha una ordre/programa que reescriu el fitxer xorg.conf i el deixa com estą per defecte.

pserra
September 10th, 2007, 10:06 PM
Grącies Pespin,
ja he pogut 'ressucitar' el meu Ubuntu, he hagut de canviar el nom del xconf i ja estą..... Ja m'havia passat fa temps i no vaig guardar 'la recepta' de com solucionar-lo... Ara ho faré.....
Tinc el problema que quan vull instal·lar alguna cosa com avui des de Automatix em surt que hi han controladors Nvidia per instal·lar i com que no acaba d'anar gaire fi, em tempto d'instal·lar-lo i ja desprčs 'peta'.
Grącies

papapep
September 10th, 2007, 10:28 PM
T'aconsello fervorosament que et carreguis l'Automatix, ha portat problemes a massa gent. Sembla que li cal un periode llarg per a madurar.

pserra
September 11th, 2007, 09:37 AM
Si el eliminaré,
recordo que un dia vaig instal·lar el Beryl des de l'automatix i em 'petava' l'Ubuntu,
de fet no ho he provat més. Tinc un portątil de 5 anyets.... i crec que el beryl necessita una mica de potencia...
Merci pels consells Papapep, sempre van bé.