PDA

View Full Version : [SOLVED] Temes per gnome

guillemsola
September 1st, 2007, 12:47 PM
Hola a tothom, tenia ganes de personalitzar una mica l'escriptori (l'ordinador s'ha tornat presumit ara) i he anat a parar a www.gnome-look.org. Tenen molts temes i icones ordenats per categories.

No he aconseguit instal·lar-ne cap. Tinc l'ubuntu FF de sèrie, quina categoria he d'escollir per que siguin compatibles? He entes que he d'instal·lar-los de Sistema-Administració-Temes-Instal·lar nou tema, però sempre em diu "tema no vàlid".

També he provat amb sets d'icones però tampoc eren vàlides.

Algú em pot donar algunes pistes?

gràcies.

patrickfromspain
September 1st, 2007, 01:01 PM
normalment, es tan facil com anar a sistema preferencies tema i alla arrastres i hi deixes anar el tema que vols instaŀlar (sense descomprimir-lo).

Un altra opcio es descomprimirlo i moure la carpeta a .themes o .icons (son al teu home)

salut

papapep
September 1st, 2007, 01:36 PM
Jo ho acabo de provar-ho amb Gutsy i m'ha funcionat a la primera simplement descarregant el fitxer i, sense descomprimir-lo in res, buscant-lo amb l'instal·lador de temes. No sé si a versions anteriors anirà igual.

albert-I
September 1st, 2007, 03:00 PM
Una pregunta una mica estranya, aquests temes deuen produir una disminució del rendiment del PC? es que no n'he posat mai cap i desconec si es veritat. Suposo que si poso temes amb transparències i efectes si, però per canviar els colors o les formes ho desconec

lluisanunez
September 1st, 2007, 08:28 PM
Crec que per poder-los instaŀlar arrossegant a Preferències >> Temes, has de triar temes Metacity, veuràs la categoria a gnome-look.org, a l'esquerra.
Els temes GTK no es poden instaŀlar així, però molts són als repositoris i es poden baixar amb apt o synaptic.

patrickfromspain
September 1st, 2007, 11:28 PM
els temes GTK s'instaŀlen igual que tots el demes... el que s'instaŀla diferent es el motor del tema ;)

ChAoS.ct
September 2nd, 2007, 02:20 AM
Ei doncs jo per buscar temes, fons de pantalla, etc... faig servir el gnome-art (Sistema->preferències->Art manager)
La veritat és que és molt còmode ja que et llista totes les coses disponibles per baixar a art.gnome.org i tu instal·la ell solet.
Bé, una imatge (http://www.miketech.net/gnome-art/index.php#screenshots) val més que mil paraules.

guillemsola
September 2nd, 2007, 09:35 AM
Gràcies a tots per les vostres explicacions, mira que era senzill, però jo m'entossudia a descomprimir els temes i el gestor de temes aleshores no m'els reconeixia. Pel mètode d'arrossegar funciona de conya.

Respecte al rendiment, no crec que per canviar les icones o l'aspecte dels menus perdi molt de rendiment. Per això volia trencar una mica la rutina de l'escriptori habitual. Altra cosa seria tenir posat beryl o així.

Salut!