PDA

View Full Version : ports oberts

muleta
August 29th, 2007, 08:09 AM
Quins ports han d'estar oberts necessàriament i com saber si ho tinc bé?.

papapep
August 29th, 2007, 08:33 AM
Si no tens cap servei que hagis d'oferir a altres ordinadors (servidor web, de correu, de compartició de fitxers, etc...) cap.

(Bé els de l'Amule, pirata...que ets una pirata :-P)

muleta
August 29th, 2007, 08:57 AM
Però, si faig un escanejat de ports a localhost només em surt l'IPP i dos desconeguts, ni els de l'amule.

Ho he de mirar d'alguna altra manera, oi?.

Coneixes algú que vingui de Windows i no sigui pirata?.

papapep
August 29th, 2007, 10:12 AM
Però, si faig un escanejat de ports a localhost només em surt l'IPP i dos desconeguts, ni els de l'amule.

Ho he de mirar d'alguna altra manera, oi?.

No ens dius ni com ho has mirat, ni el resultat, ni quin és el número dels ports "desconeguts" que has vist oberts...difícil resposta.

Coneixes algú que vingui de Windows i no sigui pirata?.

I tant!!!! En conec una .....o, potser....ais....potser cap.....:-P

orestesmas
August 29th, 2007, 11:09 AM
No acabo d'entendre de què parles exactament... Parles d'obrir ports del PC o del Router ADSL? Si és aquest darrer cas, evidentment no els veuràs pas fent un escaneig del localhost...

muleta
August 29th, 2007, 11:33 AM
No acabo d'entendre de què parles exactament... Parles d'obrir ports del PC o del Router ADSL? Si és aquest darrer cas, evidentment no els veuràs pas fent un escaneig del localhost...

Ah!... Clar, ja ho entenc. Jo havia fet : Eines de xarxa>> Escanejador de ports >> Adreça de xarxa >> localhost i em surten oberts el 2207 i el 2208 per "Desconegut". Cal que estiguin oberts?.

I en el router, només he de tenir obert els de l'amule?. Puc tancar tots els altres?.

papapep
August 29th, 2007, 11:39 AM
Aquests ports estan relacionats amb els serveis de l'impressió:

ipp 631/tcp IPP (Internet Printing Protocol)
hpssd 2207/tcp HP Status and Services
hpiod 2208/tcp HP I/O Backend

I en el router, només he de tenir obert els de l'amule?. Puc tancar tots els altres?.

Si, de fora a dins, només t'han de contactar amb l'Amule, no et calen més ports oberts.

muleta
August 29th, 2007, 12:24 PM
Gràcies.