PDA

View Full Version : Error amb la instal-lacio de un paquet

carlesbm
August 27th, 2007, 07:06 PM
Hola companys.

El dissabte vaig instal-lar, se suposa que ho vaig fer un programa al meu Ubuntu 7.04 hem va donar un error que ara no recordo, pero desde aquell moment cada cop que vull arrancar el gestor de paquetes ho instal-lar alguna aplicaió m'apareix el següent error, us adjunto una imatge de la pantalla, doncs una imatge val mes que mil paraules.

Com puc fer per eliminar aquesta aplicació, doncs no m'interessa. En la versio 6 de Ubuntu es podia editar un fixer de paquets, però en aquesta no ser com fer-ho.

Moltes gracies

pespin
August 27th, 2007, 07:23 PM
provar amb

sudo aptitude update; sudo aptitude purge facturelinex

carlesbm
August 27th, 2007, 07:31 PM
Hem dona un misstge que ho he de arregalar manualment , però com?

papapep
August 27th, 2007, 07:40 PM
No sé si serà el mateix cas, però sembla que el paquet facturlinex té un problema amb una dependència amb el mysql.
Aleshores una possible solució seria, en un terminal fes:

sudo touch /etc/init.d/mysql

Un cop fet això, prova a carregar-te el facturlinex:

sudo aptitude purge nomdelpaquet

Si es resisteix, prova a reinstal·lar-lo primer i després esborrar-lo amb la comanda anterior.

Carles: el missatge de la segona impressió de pantalla indica que no has executat la comanda sense drets de superusuari.

papapep
August 27th, 2007, 07:56 PM
Per cert Pespin, potser et funcioni enllaçar ordres amb ";", però no és una manera gaire ortodoxa. La "formal" és ficar-hi "&&" enmig:

sudo aptitude update && sudo aptitude install paquet

carlesbm
August 27th, 2007, 09:02 PM
Hola altre cop

No hi ha manera de treure aquest programa :( ja estic un amica desesperat.

Ha més ara estic intentant de instal_lar un altra aplicació i també hem trobo amb problemes Uffff si euq es complicat aquest S.O. estem massa mal acostumats amb el Windows.

Si no puc eliminar aquest programa poder torni ha instal-lar Ubuntu de nou.

Gracies

pespin
August 27th, 2007, 09:20 PM
Per cert Pespin, potser et funcioni enllaçar ordres amb ";", però no és una manera gaire ortodoxa. La "formal" és ficar-hi "&&" enmig:

Havia vist utilitzar l'altre, però no sabia k era mes "legal" diguem-ne. Me l'apunto, merci pel consell :)

Carlesbm recordo k hi havia una opció del APT del tipus "sudo dpkg-reconfigure" k potser et serveix, ja que servia per desentortolligar embolics d'aquests

carlesbm
August 27th, 2007, 10:51 PM
Hola

Us deixo aquest ultim missatge per si hem podeu ajudaar ha desfer aquest embolic.

He trobat en un forum informació sobre la instal-lació d'aquesta aplicació i crec que he embolicat la meva instal-lació l'adreça es:

http://www.gnulinex.net/smf/index.php?topic=5520.0

Demà procediré ha reinstal-lar el sistema.

Gracies per la vostra ajuda

CarlesOriol
August 29th, 2007, 07:35 AM
Estas a la consola com a root i fas sudo?

Per impersonar qui?