PDA

View Full Version : Reinstal·lar Ubuntu 7.04 Feisty Fawn

muleta
August 25th, 2007, 10:41 AM
Amb totes les experiències negatives que arrossego del Ubuntu 7.04 Feisty Fawn per a AMD64 m'hauria agradat "fer foc nou": eliminar-ne tot rastre del pc i instal·lar el de 32 bits.

Però per no perdre documentació guardada, em sembla bona idea fer una nova partició. És d'agraïr el suport videogràfic d'en Carles però, com que no he lograt que em funcionin els reproductors, n'hauré de prescindir. Si algú llegeix aquest fil, ja m'anireu corregint.

M'imagino que, una vegada descarregat el i386 ISO, l'hauré de gravar en un CD. Em funcionarà el programa de gravació?. Ja ho descobriré. Si no, existeix la possibilitat d'instal·lar-lo directament?.

També presuposo que la partició me la farà el mateix disc quan instal·li el SO, com em va fer la primera vegada.

guillemsola
August 25th, 2007, 02:04 PM
Hola, jo crec que el primer que hauries de fer un cop grabat el cd és trastejar una mica amb el cd de linux arrencant com a live-cd. Així et faràs una idea de com funciona amb la teva màquina. De fet desde el livecd hauries fins hi tot de poder grabar cds.

Si no pots grabar el cd desde el teu ubuntu64 hauràs de buscar-te la vida. Els de canonical els envien de forma gratuïta a casa teva però triguen uns quants dies en arribar.

Respecte a les particions, hi ha espai lliure al teu disc? Si no el programa d'instal·lació haura de "robar" espai a una altra partició per fer cabuda a una nova instal·lació d'ubuntu. Sigui com sigui l'editor de particions de ubuntu per a la instal·lació és una passada comparat amb el que et permet fer un cd per instalar Windows. Em refereixo a que et dona moltes mes solucions.

Salut!

CarlesOriol
August 25th, 2007, 04:25 PM
Per enregistrar el CD no et cal res més que e gnome.

El descarregues, butó de la dreta i... enregistrar imatge.

muleta
August 25th, 2007, 04:57 PM
Gràcies, macus, però ja estic reinstal·lada, actualitzada i amb programes afegits.

Puc passar configuracions i programes com l'amule, per exemple, d'una partició a l'altra?.

CarlesOriol
August 25th, 2007, 04:59 PM
Programes no, configuracions i dades sols cal que la carpeta /home sigui la mateixa als dos sistemes.

Ja veuras que ara tot serà tant fàcil com en windows però molt més potent.

muleta
August 25th, 2007, 05:19 PM
Ai... Ja començo a fer disbarats.

És que em sembla que la home l'he posada en una altra partició...

No la tinc aquí.

muleta
August 25th, 2007, 05:32 PM
Efectivament, he fet una partició ex3 per a /, una swap i una altra ext3 per a /home.

muleta
August 25th, 2007, 07:01 PM
Ja he trobat la carpeta home en els fitxers del sistema però no trobo la configuració de l'impressora.

No patiu, que ja l'he tornat a configurar sense cap problema.

També he pogut instal·lar Java, Flash, lector PDF i reproduir video.

Quan instal·li novament l'amule, potser recuperaré aquella configuració meravellosa que no sé d'on vaig treure i provaré si el K3B em grava pel·lícules.

Buuuuuuufffff..... VISCA. L'UBUNTU.

Visca vosaltres!!!!!!!!.\\:D/\\:D/\\:D/:lol:=D>

lluisanunez
August 25th, 2007, 07:47 PM
Bravo, Muleta! :guitar:

guillemsola
August 26th, 2007, 12:23 AM
Deu ni do quins avenços!

Doncs així la versió 64bits tan xunga és de manejar?

Salut!

muleta
August 26th, 2007, 12:42 AM
Espera't, que encara no he acabat de instal·lar i configurar l'amule amb aquesta versió que, per cert, aquí no és un fitxer ocult :confused: i encara no sé si podré gravar.

Potser no és tota la culpa de la versió. No acabo de descartar que el pc pugui tenir algun problema i pel que fa a mi...

Caldria que un expert la provés.