PDA

View Full Version : Corrector OpenOffice

Miquel Ubuntero
August 18th, 2007, 05:48 PM
Hola amics.
Tinc OpenOfice 2.2 amb Ubuntu 7.04
El corrector ortogràfic hem fa una cosa que crec no és normal.
Sovint hem diu que tinc paraules mal escrites i hem proposa canviar-les per la mateixa escrita partida. M'explico. Un exemple:
Si escric "camioneta" hem dona com opció correcta "cami oneta".
Hem passa amb moltes paraules. Algú altre li passa? Te sol·lució?
Moltes gracies.

orestesmas
August 18th, 2007, 08:27 PM
Sí que m'he trobat de vagades amb això que dius, i altres coses també.

Això és (crec) perquè tot i que "camioneta" sembla una paraula prou normal, no la té al diccionari i intenta proposar alternatives amb paraules del diccionari, en aquest cas "camí" i "oneta" (=ona petita).

No et puc dir si passa amb moltes paraules perquè pràcticament no faig servir el diccionari, però és possible que així sigui, perquè el diccionari de l'OpenOffice no és gaire bo. No sé si té massa solució la cosa...

PellRoja
August 18th, 2007, 08:56 PM
a mi també em passa sobint, una cosa molt rara.

CarlesOriol
August 18th, 2007, 09:14 PM
Ho acabo de provar i no em proposa camí.... i camioneta me la dona com a bona.

Pots penjar un document amb el problema per veure si ho podem mirar?

lluisanunez
August 19th, 2007, 10:09 AM
A mi també, camioneta me la dóna per bona. Igualment el corrector de català del Firefox, en la meva opinió el millor que hi ha.

Ferri
August 19th, 2007, 05:46 PM
Jo tampoc tinc problemes amb la camioneta, però sí que he vist sovint aquest comportament amb paraules que no són al diccionari. L'única solució és dir-li que t'afegeixi la paraula al diccionari.
Un problema que em trobo sovint és que, si la paraula s'apostrofa, quan li toca un article o un "de" al davant també l'he d'afegir al diccionari perquè la reconeix com a una altra paraula.