PDA

View Full Version : [IMPORTANT] Digueu la vostra !!! Volem saber la vostra opinió!

papapep
August 17th, 2007, 05:57 PM
De cara a properes festes i trobades, com la del proper octubre per la publicació de la versió 7.10, hem pensat que seria interessant que tota la comunitat d'ubuntaires participi proposant i aportant idees.

Per això, us demanem que opineu al respecte de quines activitats, evidentment relacionades amb Ubuntu i/o el programari lliure, creieu que seria més interessant de fer. (si, és una tempesta d'idees, o sigui que deixeu-vos anar ;-))

A més, si teniu, o sabeu d'algú que tingui, llocs susceptibles de poder-hi celebrar actes, feu-nos-ho saber. Penseu que ens és igual que no estigueu a Barcelona, ens interessa molt poder abastar, dins el possible, al màxim l'àmbit geogràfic real del LoCo.

Esperem amb expectació els vostres comentaris!!

CarlesOriol
August 21st, 2007, 08:11 AM
Propostes per la festa:

https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/festagutsy

papapep
August 23rd, 2007, 08:06 PM
De veritat de tota la qüantitat de gent que llegiu el fòrum ningú té cap idea??? :-D

És igual que us sembli òbvia, tonta (si us fa vergonya envieu-me un missatge personal), rara o inviable. Qui sap?? Igual els astres s'alineen i ho acabem fent !!!

Ja sé que som a l'estiu, encara que no ho sembli, i les neurones han emigrat a la platja/muntanya però feu-les xirgar una miqueta ;-)

Per qui no hagi vist el post anterior d'en CarlesOriol, us recordo que les propostes fetes fins ara són a https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/festagutsy.

lluisanunez
August 24th, 2007, 05:48 PM
Sí, tu, pel que sembla els usuaris som uns desagraïts i quans ens demaneu la nostra coŀlaboració, quedem muts. Aquest thread sense respostes em fa sentir culpable, perquè probablement podré venir (a menys que coincideixi amb la Moodle Moot (http://sntrv-moodle.unex.es/moodlemoot07/) que aquest any és el 15-16 d'octubre a Extremadura). Però serà la primera vegada que vingui, i francament no sabria què proposar. Em sembla que el més interessant és ajudar a véncer els obstacles que per a molta gent suposa el fet d'instaŀlar-se un sistema operatiu, i per tant que la install party és segurament el que té més sentit. Jo hi aniré amb el meu portàtil perquè m'ajudeu a fer les cose que no m'atreveixo a fer. A més de conèixe'ns i compartir alguna cosa presencial, com ara unes birres!
També em compraria i portaria una samarreta del Ubuntu LoCo (a condició que hi digui "loco" i que hi hagi models per noies)

BarCamp! Qué moderns! :guitar:

CarlesOriol
August 24th, 2007, 06:03 PM
Doncs au treballat unes preguntetes pel freevial:

https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/festagutsy/freevial

carlesbm
August 28th, 2007, 03:35 PM
hola gent

Una bona idea seria realitzar una trobada per tal de donar molt més sortida al mon del software lliure, i aixi mateix poder donar una petita empenta a tots els usuaris que per deconeixença ho per que han sentit que es un sistema molt sofisticat, que nomes estroba al abast de uns quants informatics.

Una forma seria realitzant una mena de conferencia/curs de iniciació dintre del mont Linux i fer que la gent li perdi la por.

Tambe es podria ralitzar un seguit de activitats i posar-les en comu durant la trobada.

També es podria recollir algunes propostes per tal de poder millorar l'accesibilitat del entorn i poder fer les accions més usuals molt més amenes per al usuari final, en tre tots podem anar llimant petits entrebancs.

Algunes idees , tot ique jo no soc cap expert en informatica, però m'agrada molt i sempre m'ha agradat tot allo que trenqui una mica amb els esquemes de monopoli.

](*,)

papapep
August 28th, 2007, 03:51 PM
Una bona idea seria realitzar una trobada per tal de donar molt més sortida al mon del software lliure, i aixi mateix poder donar una petita empenta a tots els usuaris que per deconeixença ho per que han sentit que es un sistema molt sofisticat, que nomes estroba al abast de uns quants informatics.

Una forma seria realitzant una mena de conferencia/curs de iniciació dintre del mont Linux i fer que la gent li perdi la por.

Et refereixes a una Install Party, on la gent vingui amb els seus ordinadors i els ajudem amb els problemes que es trobin? o d'una xerrada més teòrica?

Tambe es podria ralitzar un seguit de activitats i posar-les en comu durant la trobada.

Podríes concretar un pèl més?

També es podria recollir algunes propostes per tal de poder millorar l'accesibilitat del entorn i poder fer les accions més usuals molt més amenes per al usuari final, en tre tots podem anar llimant petits entrebancs.

Això no és cap tonteria, però crec que se'n va bastant de l'àmbit del Loco. Tot i això, el que es podria fer, en alguna de les xerrades, és explicar com contactar amb els desenvolupadors a fi de comunicar errors o propostes de millora. Crec que seria més pràctic i productiu.

Algunes idees , tot ique jo no soc cap expert en informatica, però m'agrada molt i sempre m'ha agradat tot allo que trenqui una mica amb els esquemes de monopoli.

Benvingut al club!!!

carlesbm
August 28th, 2007, 05:22 PM
hola

Referent a:

Per exemple es podria treballar en crear una aplicació pe tal de facilitar la instal-lació del diferents formats en que podem trobar les aplicacions de; Formats:

aplicacio.run
aplicacio.bin
aplicacio.rpm
aplicacio.gzip (*.tar.gz) o bzip2 (*.tar.bz2)

Un enllaç on es fa una explicacio de els metodes per instal-lar esl diferents formats es la següent:

http://www.guia-ubuntu.org/index.php?title=Synaptic#Gestor_de_paquetes_Synapt ic

I aixi facilitar molt més el proces de instal.lació, crec que aquest punt ajudaria molt a que la gent es decidis ha utilitzar-lo, personalment es un punt que crec que li falta per poder ser mes amigable al usuari final.

](*,)

pespin
August 28th, 2007, 10:02 PM
Jo trobaria interessant que algú fes alguna xerrada sobre fer X cosa i variants sobre el tema.

Avui he anat al fnac de Plaça Catalunya i he vist k els de Mac han posat alla una exposició per a que la gent toqueteigi per sobre els ordinadors i tot això, i junt amb unes fotos k vaig veure en un flirck d'algú de vosaltrs crec que seria una molt bona idea fer una paradeta del tipus i mostrar Ubuntu.

patrickfromspain
August 29th, 2007, 09:56 PM
jo trobaria interesant explicar als nou vinguts com es fa per instaŀlar a ubuntu tot el que necesiten:

Instaŀar codecs propietaris, suport .rar, explicar alternatives a programes que feinen servir a windows (amarok, k3b, kaffeine, thunderbird, evolution, etc), com canviar l'aparença (temes, fonts, etc)..

Son coses tipiques que els que portem un temps aqui les considerem "tontades" pero que als nous vinguts els va molt be saber i els encamina una mica.

salut!