PDA

View Full Version : [Enquesta Trollestiuenca #2] Quin és el vostre entorn gràfic preferit?

papapep
August 13th, 2007, 06:34 PM
Si alguna cosa tenen els sistemes operatius lliures és la gran varietat d'aplicacions i entre elles els entorns gràfics i gestors de finestres.

Quin us fa més el pes??

Apa, ja tenim el flame encés....ja podeu tirar a matar! :-)

CarlesOriol
August 14th, 2007, 10:29 AM
gnome amb Compiz-fusion amb emerald

Sense cap mena de dubte. Cada dia és més estable, ràpid, clar, dinàmic. Facilita la visualització i localització d'elements a pantalla. Les extensions de zoom son collonudes. Els canviadors d'aplicacions atl+tab, esp+tab son un plaer tant a la vista com per la seva comoditat.

Si has triat sols gnome és probable que sigui per que els controladors privatius de la teva gràfica no et permeten gaudir d'aquesta nova tecnologia.

...ah... i no tinc el cub habilitat ... hi ha altes opcions com el desplaçador d'espais de treball, menys espectaculars però més útils.

lluisanunez
August 18th, 2007, 02:43 PM
Definitivament Gnome amb les coses simples i clares. Però com que de tot ens cansem en aquest món, de vegades inicio la sessió amb XFCE, trobo que l'escriptori totalment buit és impressionant, i posats a impressionar, quan tinc temps abans d'una presentació pública, engego el Compiz i l'Emerald (també sense el cub)

orestesmas
August 18th, 2007, 08:19 PM
Ja està el Papapep posant enquestes amb opcions tendencioses. Es veu que això de ser administrador del fòrum l'hi ha pujat al cap més ràpidament que una "pint" de Guiness calenta...

Sort que jo, encara que sigui de vacances, us vigilo de tant en tant.

Per cert, el text de Gnome hagués hagut de dir:

Gnome: M'agradava haver d'omplir una instància al Miguel de Icaza cada vegada que volia accedir a les característiques especials de la meva impressora, o editar el menú principal. Ara que ho han canviat em passaré a una consola en sànscrit per no perdre el costum.

papapep
August 18th, 2007, 08:26 PM
Ei!!! Tendenciós, jo???? No sé com goses dir una cosa així.... :-D

El teu comentari si que ha estat capciós, equívoc i trollista!!! :wink:

(Bones vacances)

CarlesOriol
August 18th, 2007, 09:18 PM
Si... Orestes... i el que sempre heu criticat els kdistes, la quantitat d'espai que es perd amb aquestes barres d'icones tant grans amb el text a sota... eh... però .... perdona... uix... vatua l'olla!! si el kde 4 ara resulta que han posat les barres d'eines iguals que en gnome!!!!
Com hi ha mon!!!! Més d'un haurà de fer penitencia!

orestesmas
August 19th, 2007, 12:37 AM
Com ja saps, el text de les icones és configurable. Es pot fer desaparèixer o no en KDE3 i en el 4 suposo que també. En Gnome també és configurable encara que després et trobis programes que no fan cap cas de la configuració global i vagin per lliure.

Però bé, estic de vacances i no penso perdre el bon rotllo per això (tampoc no el perdo la resta de l'any), haha...

Salut

lluisanunez
August 19th, 2007, 12:52 AM
A l'estiu.... tota cuca viu! Ja se sap...

papapep
August 19th, 2007, 02:23 AM
Eiiiiii !!! 10 punts pel canvi d'avatar!!! ;-)

CarlesOriol
August 19th, 2007, 08:32 AM
No home... si aquesta enquesta és per passar l'estona.
Si t'hi fixes veuras tinc la necesitat de provar el kde 4. La feina que feu els kdeistes és immensa i com t'he comentat a més d'un post PER MI en la qualitat del codi no hi ha color.

Malgrat tot, en l'ubuntu em trobo més cómode amb gnome. La diversitat de programes intaŀlats i l'enorme l'estabilitat d'aquests no té color davant de cap altre sistema ni escriptori.

au...

lluisanunez
August 19th, 2007, 09:56 AM
Papapep, el que té mèrit és l'hora del teu post :-D
A mi el KDE em recorda aquests restaurants que tenen una carta llaaaaaaaaarga, quan tens massa gana per llegir-la tota

orestesmas
August 20th, 2007, 01:49 AM
A mi en canvi m'agrada deixar-me seduir per una carta amb propostes desconegudes, estimulants, i molt millor si tinc força gana. Acostumo a defugir els restaurants que sempre ofereixen el típic bistec amb patates, la majoria de vegades mal cuinat.

Tot i això, no crec pas que el símil entre escriptoris i restaurants funcioni massa bé. Encara que no coincidiré mai amb les preferències d'escriptori d'alguns ubuntaires, molt probablement ens podríem posar d'acord en l'aspecte gastronòmic...

lluisanunez
August 20th, 2007, 02:00 PM
Home, si estàs dient que Gnome és sempre el mateix bistec amb patates i mal cuinat, no sé si ens posarem d'acord o si ens acabarem tirant els plats pel cap :-P