PDA

View Full Version : S.O.S.Tinc un problema gros!!

Satboy
August 10th, 2007, 12:58 PM
Hola de 9,
He desinstal.lat el driver de la trageta gràfica (Envidia GeForce2 MX 200) en l'Ubuntu (Ara estic al Windows XP), perquè em pensava que m'anava més lent el S.O.Desprès he incitat de nou l'Ubuntu, tal i com m'ha demanat, i ara nomès em surt una finestra blanca i el punter del ratolí, res més.
Com puc resucitar l'Ubuntu??

Maltes gràcies.

A10!

Satboy
August 10th, 2007, 11:59 PM
Hola,
Ei, ningú em pot donar un cop de mà? A veure si tindré d'instal.lar tot l'Ubuntu de nou...

A10!;-)

papapep
August 11th, 2007, 03:11 PM
No tinc idea de com solucionar el teu tema de driver privatiu, però per a tornar a tenir un entorn gràfic "normal", prova a executar:

sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg

I tria el controlador generalista "vesa", a veure si, com a mínim, tens un escriptori normal.

CarlesOriol
August 11th, 2007, 06:11 PM
Un cop fet això que et diu en papapep crec que et caldrà instałlar els controladors nividia-glx-legacy ja que la gràfica és un pel vella.

Satboy
August 12th, 2007, 01:15 AM
Hola companys,
Finalment, i desprès de varies provatures, he optat per tornar a instal.ar de nou l'Ubuntu, aquest cop, però, amb més de compte!!:mrgreen:

Gràcies per l'esforç!

A10!;-)

mininomutante
August 12th, 2007, 08:31 AM
Un dubte satboy,
Has tingut problemes amb el grub desprès de la reinstal·lació? Jo he comès un error (http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=510985) i ara no em va bé del tot l'ubuntu i m'estic replantejant reinstal·lar-ho ... però no les tinc totes :).
Salutacions