PDA

View Full Version : [Enquesta xorrestiuenca #1] Quina versió de sistema operatiu feu servir?

papapep
August 7th, 2007, 12:27 PM
Apa! Descobriu-nos les vostres interioritats :lol:

Podeu marcar més d'una opció...

RainCT
August 7th, 2007, 01:43 PM
Fins ara tots 7.04. Que avorrits que som... :D

PellRoja
August 7th, 2007, 04:23 PM
7.04:guitar:

xoldy
August 7th, 2007, 06:21 PM
Doncs jo no volia ser menys, la 7.04.
Tàctica descobriments amb un embut. Aprenent amb la última.

Salut

CarlesOriol
August 7th, 2007, 08:40 PM
6 -Feisty 7.04
1 - Gutsy 7.10
1 - güindous 2003

----------------------------------------------------------

Ah... i ja que hi som obro la secció: ordinadors freakis que tenim a casa:

Cambridge z88 ( http://www.algonet.se/~dennisgr/z88.htm )

papapep
August 7th, 2007, 09:07 PM
A veure Sr. Oriol....si pots fer una votació múltiple, per què cony no votes tot el que tens???? Si ho poses al post, posa-ho també a l'enquesta!! És ben bé....encara t'hauré de fer un "com votar jau-tu" :-D

BTW, he modificat la última opció per a que s'adaptés als freak-pringats que teniu Hasefroch a casa.... :-P

eselma
August 8th, 2007, 02:03 PM
----------------------------------------------------------

Ah... i ja que hi som obro la secció: ordinadors freakis que tenim a casa:

Cambridge z88 ( http://www.algonet.se/~dennisgr/z88.htm )

EP! ja en som dos! (el tinc al magatzem, quan em jubili ja m'hi posaré...)
(I això que dec ser dels pocs que MAI han tingut un Spectrum: només un Ohio Scientifics OS-600, un Apple ][, un NEC 8001 i un grapat de clònics que s'han anat succeint l'un a l'altre fins ara)

patrickfromspain
August 8th, 2007, 08:43 PM
feisty y gutsy..

guillemsola
August 9th, 2007, 02:37 AM
Jo l'ubuntu que estic refinant és la 7.04, encara que en una partició antiga tinc la 6.10 que va quedar massa trastejada.

Al portàtil i tinc un winXp i un sabayoon linux que crec que el vull canviar per un ubuntu7.04 per comoditat mental. Això si el Sabayoon és tan visual...

I el que més em treu el son últimament és un NSLU2 amb el firmware canviat a debian per xips ARM.
http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1115416906769&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

ilku
August 9th, 2007, 12:37 PM
Jo tinc a totes les maquines feisty
3 ordinadors de despatx d'usuari
1 portatil, aquest també te xp (a punt per jubilació)
1 a casa , aquest també amb dualitat amb xp els jocs ja se sap.
2 servers al despatx també amb feisty

I estic convencent a un dels cunyats perque vingui a patir i col-laborar amb nosaltres.:lolflag:

giorgiograppa
August 10th, 2007, 01:12 PM
(Se li havia de donar al "Post reply"? ai, senyor, açò té més botons que l'uniforme del botones Sacarino... A saber on apareix açò...)

A veure:

Portatil: Ubuntu 6.06 i un Windows XP en una partició menguant (clarament en vies d'extinció).
Pentium III amb Xubuntu 7.04 (té poca RAM, els altres no anaven ni a pedals) i una Slackware 12 que es va instal·lar sense donar guerra. Ah! I un fum de particions buides per a anar fent experiments.
Pentium S, el dels experiments amb gasossa; està pendent de clavar-li un disc dur una mica més gran. Ja veurem que li estaque; de moment, està buit.
I en una clau de 4 GB tinc una Slax: això compta? Supose que no, ve a ser com un LiveCD, però amb algunes possibilitats més.

):P

Cocoguagua
August 11th, 2007, 01:12 PM
A l'ordinador de casa Ubuntu 7.04 i el portàtil la 6.06.