PDA

View Full Version : Problemes instalació Lphant

pserra
July 28th, 2007, 10:34 AM
Hola companys,
soc bastant novell amb Ubuntu i fa dies que intento instal·lar una alternativa a Emule, el Lphant perquè estic tip de tenir sorpreses quan obro l'arxiu que descarrego no es el que posa el nom.....
com que no puc fer-ho des de synaptic ho faig des de consola però em surten aquests problemes:

pere@Ubuntu:~$ cd Desktop/
pere@Ubuntu:~/Desktop$ dir
lphant-CmdLine-v3.02.zip_FILES Mophant20070522
pere@Ubuntu:~/Desktop$ cd lphant-CmdLine-v3.02.zip_FILES/
pere@Ubuntu:~/Desktop/lphant-CmdLine-v3.02.zip_FILES$ chmod +x LphantCmdLine.exepere@Ubuntu:~/Desktop/lphant-CmdLine-v3.02.zip_FILES$ ./LphantCmdLine.exe
Starting lphant!

** (./LphantCmdLine.exe:18604): WARNING **: The following assembly referenced from /home/pere/Desktop/lphant-CmdLine-v3.02.zip_FILES/eLePhant.dll could not be loaded:
Assembly: System.Runtime.Remoting (assemblyref_index=2)
Version: 2.0.0.0
Public Key: b77a5c561934e089
The assembly was not found in the Global Assembly Cache, a path listed in the MONO_PATH environment variable, or in the location of the executing assembly (/home/pere/Desktop/lphant-CmdLine-v3.02.zip_FILES).

** (./LphantCmdLine.exe:18604): WARNING **: Could not load file or assembly 'System.Runtime.Remoting, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' or one of its dependencies.

Unhandled Exception: System.IO.FileNotFoundException: Could not load file or assembly 'System.Runtime.Remoting, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' or one of its dependencies.
at <0x00000> <unknown method>
at ad.a (System.String[] A_0) [0x00000]
pere@Ubuntu:~/Desktop/lphant-CmdLine-v3.02.zip_FILES$

Algú em podria explicar que faig malament?

papapep
July 28th, 2007, 11:28 AM
I què et garanteix que amb Lphant aquest no et passarà el mateix que amb l'amule?? Com t'assegura el contingut dels fitxers?

patrickfromspain
July 28th, 2007, 12:47 PM
en aquest sentit.. lphant te el mateix problema que l'emule: comparteix la red e2dk... no guanyaras res.

I encara una cosa mes: lphant per linux, NO te una interfice grafica, sino que es maneja per web.. i no es, ni de lluny, tan estable com l'amule.

salut!

pserra
July 28th, 2007, 11:31 PM
Merci pels vostres consells, però si vull baixar un arxiu tipus torrent, que feu servir? quin és el millor? jo he probat amb azureus.... però no em surto de com fer que quan des de una pàgina on hi han aquests tipus d'arxius i poso descarregar se'm pasin a azureus...... com funciona això? crec que els arxius tipus torrents son bastant més fiables en quan a contingut que el amule... es aixi?
Gràcies.

pserra
July 28th, 2007, 11:40 PM
Ara acabo de llegir l'enllaç del papaPep, veig que m'haure de documentar millor, per fer les preguntes més 'inteligents'. Disculpeu... soc bastant 'novell' en Ubuntu..
Gracies.

papapep
July 29th, 2007, 12:40 AM
Doncs per a baixar torrents, pots fer servir el gnome-btdownload, que t'instal·la com a dependència el bittorrent, que és qui realitzarà realment la descàrrega. A mi em va molt bé (tot i que també t'haig de dir que no el faig servir gaire).

Sobre l'enllaç que tinc a la signatura, l'hi has de fer el cas just. No pretèn ser de cap manera una reprimenda. ;-)
És simplement un text històric de la xarxa el qual crec que té un valor pel qual val la pena llegir-lo, com a mínim, un cop.

CarlesOriol
July 29th, 2007, 08:53 AM
estic tip de tenir sorpreses quan obro l'arxiu que descarrego no es el que posa el nom.....

Quan estas descarregant mira les propietats de l'arxiu - Els noms amb que tothom té aquest arxiu a l'ordinador -, mira també els comentaris. (tot això ho fas amb el butó dret damunt de l'arxiu que estas descarregant).

No et garanteix res... però normalment veus les "troles" abans.

pserra
July 29th, 2007, 08:00 PM
Merci CarlesOriol, aquesta opció no l'havia fet servir mai, he vist que sí que em serà util....
Gràcies per el teu ajut.
A reveure