PDA

View Full Version : Compiz Fusion

trinkus
July 20th, 2007, 05:50 PM
Hola,

Algu sap d'una manera senzilla (Synaptic, per entendre'ns) d'instal·lar el Compiz Fusion? Fins ara nomes he trobat maneres actualitzant paquets i instal·lant manualment...

CarlesOriol
July 22nd, 2007, 06:25 PM
El Fusion està en fase de proves. Hi ha munts de canvis diariament.

Si el que vols és provar-lo, però no pots fer-ho amb els mètodes de línia de comandes et recomano que esperis a l'octure a l'ubuntu Gutsy, on s'hi tot va bé, vindrà predeterminadament.

Pensa que és bastant probable que si el muntes ara, et trobis que durant aquest periode et peti el sistema gràfic en alguna actualització, i això per algú que amb sistema gràfic pot tenir dificultats per instaŀlar un programa d'aquest tipus, pot passar un calvari per la seva soŀlució.

vwbeamer
July 22nd, 2007, 06:27 PM
edit

prostata
July 23rd, 2007, 11:29 AM
Aquest fòrum està dedicat a compiz http://forums.opencompositing.org/
jo faig servir Beryl, però encara que es molt "bonic" no te cap aplicació "practica" potser per "impressionar" a la gent de windows, que normalment sempre diuen que cap distro de linux es bonica a nivell gràfic, parlar per parlar. Ara bé jo normalment el tinc des activat, i no pel consum innecessari ni res semblant, simplement no m'ha porta gens diguem "pràctic", si es bonic però, res més....