PDA

View Full Version : Evolution vs Thunderbird



trinkus
July 16th, 2007, 08:03 PM
Aquesta és una mena de questio amb resposta incorporada. Simplement pregunto si es perillos fer-ho.
He estat surfejant la manera de canviar el meu lector de correu. Quan era al costat fosc usava Pegasus Mail, un lector de correu poc conegut, gratuit, pero, al meu parer, el millor. Quan vaig veure la llum amb Ubuntu (l'havia vist una miqueta amb Mandrake) vaig moure el meu correu (en guardo des de 1997, i aixo son deu anys de mails....!!!) a evolution (passant-lo previament per kmail (l'unica manera que vaig trobar, serveixi d'indicacio a algun altre usuari de Pegasus Mail). Finalment m'he decidit per Thunderbird, l'evolution va molt be i n'estic content, algunes coses les fa millor que el de Mozilla, pero tinc ganes de provar add-ons i coses per l'estil, aixi que m'he passat al Thunderbird, a veure que... amb les mes 5Gb de correu acumulat... He vist maneres mes o menys faciils de fer-ho pero despres de comprovar que tinc moltes carpetes i subcarpetes el que he fet es passar tots els fitxers mbox de evolution al directori de mails de thunder bird i !!!!!!magia!!!!! en obrir el Thunderbird els he trobat tots! nomes he hagut de reordenar les carpetes, molt mes senzill que anar-les creant una a una, com m'indicaven en algunes webs.
La pregubta es, he fet alguna obscenitat?

papapep
July 16th, 2007, 08:22 PM
La pregubta es, he fet alguna obscenitat?

Home, a veure...això és una pregunta de complicada resposta....
Anaves vestit durant tot el procés?? Has tingut pensaments impurs??? :-D

Conyes apart, no tinc idea de si és el procediment habitual/correcte, però si el resultat final és el que has dit, jo ho donaria per bó ;-)

CarlesOriol
July 17th, 2007, 09:47 AM
Collonut

Una altra manera de fer-ho és enregistrant tots els correus temporalment en un servidor IMAP. Això és compatible amb gairebé tots els programes de correu.

Un inconvenient que pots trobar en qualsevol d'aquests tipus de migracions és si hi ha missatges adjunts dins de missatges, pot ser que al estar en el format del programa original no hi tinguis accés. (passa en outlook)