PDA

View Full Version : gravar una pel·lícula

bratac
July 13th, 2007, 02:23 PM
Tinc les tres pel·lícules del sr dels anells, em vaig gravar les dues primeres però la tercera no puc, al gnomebaker ni al graveman no me la posa ni al lloc per poder-les gravar, miro les propietats i son igual que la resta, tanmateix no hi ha manera de fer-ho, puc veure la pel·lícula i tot, però no ho puc gravar, ni amb el creador de cd/dvd de l'ubuntu.

papapep
July 13th, 2007, 08:20 PM
Has provat amb el k9copy? ja sé que és per a KDE i que obliga a instal·lar llibreries que no calen, gairebé, per a res més, però a mi em va molt bé.

Prisma
July 13th, 2007, 08:25 PM
Tinc les tres pel·lícules del sr dels anells, em vaig gravar les dues primeres però la tercera no puc, al gnomebaker ni al graveman no me la posa ni al lloc per poder-les gravar, miro les propietats i son igual que la resta, tanmateix no hi ha manera de fer-ho, puc veure la pel·lícula i tot, però no ho puc gravar, ni amb el creador de cd/dvd de l'ubuntu.

no puedes grabar la tercera pelicula el retorno del rey? quizas estas usando un dvd estandar y la pelicula pesa mas de 4.5GB? cual es el tamano de la pelicula?

bratac
July 14th, 2007, 03:17 PM
Bones,

la pel·lícula ocupa menys de 3gb, i el problema rau en que cap programa me l'arrossega al lloc que li pertoca (on es deixen les coses per grabar), el selecciono i quan l'arrossego o li dic "obre" no fa res de res,

després probaré el programa d'en papapep. però igualment no ho entenc, no ho trobo normal...

fins ara,