PDA

View Full Version : tinc 2 petits grans problemes amb l'amule i pc-link de kiss

kikoanna
July 8th, 2007, 03:49 PM
Primer de tot hola a tothom. soc nou en aquest foro tambe soc quasi nou a linux. A l'amule a l'hora de voler filtrar les ips amb sort
2007-07-08 16:39:04: Cargado 0 rangos IP desde 'ipfilter.dat'. 143 lineas malformadas fueron descartadas.
2007-07-08 16:39:04: Cargado 0 rangos IP desde 'ipfilter_static.dat'. 0 lineas malformadas fueron descartadas.

i no trobo resposta en lloc, i el segon es que tinc un reproductor dvd de la marca kiss que es conecta amb lordinador amb el pc-link a windows, M'agradaria la versio per linux se que hi ha el kissd pero em dona error.
Si algu em pot ajudar.
GRACIEs:)

papapep
July 8th, 2007, 05:11 PM
Respecte el kissd, si has anat a la seva plana web, diu que el desenvolupament està abandonat, i que en vers d'aquest programa s'hauria de fer servir el kissxd (http://kissdx.vidartysse.net/).

Apart, pensa que dir que "el kissd em dona error" sense indicar quin error i quan et surt, no ens dóna absolutament cap pista de què passa al teu ordinador. És com si vas al metge i li dius que et fa mal i no li dius ni on, ni quan, ni si és fort o fluix. Poquet et podrà ajudar ;-)

Respecte el problema amb l'Amule, no tinc cap experiència al respecte, però t'està dient clarament que les ip's que tens dins el fitxer no tenen la forma que el programa espera per a poder-les interpretar, aleshores, podries provar canviar el nom als fitxers que tens i posar un ipfilter.dat i ipfilter_static.dat buits a veure què diu el programa.