PDA

View Full Version : L'he espifiat amb l'amule: Missatge de permisos

mininomutante
July 8th, 2007, 07:12 AM
Hola!
Doncs us explico: "Tenia l'amule ben instal·lat i tot anava bé...i que si patatim i que si patatam :). I és clar un com és com és, he pensat i si aprofito compartir la mateixa carpeta de l'emule de la partició de windows? I va que "el menda" ho prova i l'aplicació em demana que s'aplicaran els canvis en el moment de reiniciar-la i vaig jo (inocent de mi :)) i reinicio i ara em surt aquest missatge al inicar amule:
Permissions on the aMule incoming directory too strict!
aMule cannot proceed. To fix this, you must set read/write/exec
permissions for the folder '/media/Unitat Disc Dur/Documents and Settings/XXXXXXX/Mis documentos/Entrades'
I per molt que intenti entrar com a root i canviar els permisos de la carpeta, aquests em surten desactivats (és a dir no me'ls deix modificar) :(.
Teniu alguna idea?
Gràcies per les respostes

mininomutante
July 8th, 2007, 07:57 AM
Em contesto jo mateix.
He borrat la carpeta oculta que hi ha dins home\usuari amb el nom de .amule, això sí, es perden totes les configuracions anteriors (però almenys ara obre el programa). I al reiniciar amule es com si ho fessis per primera vegada.
Gràcies i ens llegim.

patrickfromspain
July 8th, 2007, 09:12 AM
per una altre cop.. arreglar-ho era tan facil com tornar a canviar la carpeta incoming de l'amule.. ;)

mininomutante
July 8th, 2007, 11:50 AM
Moltes gràcies per la resposta PatrickfromSpain, en el nivell que estic qualsevol consell és ben rebut :).
Fins aviat

papapep
July 8th, 2007, 05:14 PM
Hi havia un altre fil de fa poc que parlava del tema:

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=475636&highlight=amule

No és mala idea fer un cop d'ull als missatges anteriors, per exemple posant "amule" al buscador, abans de fer una nova consulta. A vegades, no sempre, us estalviarieu feina. ;-)