PDA

View Full Version : [SOLVED] Dubte Thunderbird Menú "Aplicacions"

mininomutante
July 5th, 2007, 04:46 PM
Hola a tothom!
Primer de tot saludar-vos perquè soc nou al fórum, encara que fa uns mesos que us vinc llegint per apendre coses sobre Ubuntu (del que també soc usuari novell ;)).
Tinc un dubte per veure si podeu ajudar-me:
Fa uns dies vaig instalar el Thunderbird 2 a l'ubuntu ( ja tenia instal·lat anteriorment el 1.5) i per entrar anava a "aplicacions" -> "internet" i allí hi havia l'icona del Thunderbird. Doncs des de la nova instal·lació no el tinc :(.
Vaig instal·lar el programa al directori home (perquè vaig llegir que era millor) i haig d'anar fins allí per executar el gestor de correu :(.
He fet alguna cosa malament, però no sé qué?
Sabeu com ajudar-me ?

Gràcies per les respostes...i també gràcies per aquest fòrum
Salutacions;)

papapep
July 5th, 2007, 09:05 PM
Com has instal·lat la versió 2 de Thunderbird?? Ho has fet amb el paquet tar.gz baixat del lloc web de Mozilla??
De ser així, aquest paquet no forma part del programari d'Ubuntu, dels dipòsits oficials de programari vull dir, i al no ser un paquet .deb no es crea l'entrada al menú del sistema un cop acabat al procés, ho has de fer tu manualment.

Miquel Ubuntero
July 5th, 2007, 10:02 PM
Hola papapep.
He llegit el que he trobat al link que recomanés.
Està molt be, m'agradat. Volia que ho sapeguesis.
Salut!

mininomutante
July 6th, 2007, 06:00 AM
Hola Papapep!
Primer donar-te les gràcies per respondre.
Exacte, o vaig fer amb un paquet tar.gz.
Com puc fer que apareixi al menú manualment o val més que m'esperi a que surti amb deb?
Gràcies;)

CarlesOriol
July 6th, 2007, 06:15 AM
Comprova que tens l'aplicació ben instaŀlada (executant el programa, si l'has compilat serà un mozilla-thunderbird o sols thunderbird probablement a /usr/bin i si és un executable a la carpeta on estigui fent un ls el veuras de color verd (segurament un d'aquests noms).

Després prem amb el butó dret del ratolí sobre el menu Aplicacions (de l'ubuntu) i "Edita els menús" i així podras crear l'entrada manualment.

mininomutante
July 6th, 2007, 04:30 PM
Moltes gràcies!
M'ha funcionat :D!!!