PDA

View Full Version : Voldria passar els meus CD's a MP3

Curial
July 4th, 2007, 07:30 PM
La qüestió és que amb el Sound Juicer em diu que haig de triar un perfil (ja ve un de predefinit per mp3) però no se m'activa, tot i que l'he marcat, dins l'edició de perfil.
He fet tot el que em diu l'ajuda, fins i tot m'he creat un perfil nou. El cas es que no em deixa seleccionar-los.

Per cert, l'm4a tampoc es deixa seleccionar.

Pensant que pot ser un problema de llibreries o pluguins (aquí sí que em perdo) he mirat el gestor de paquets synaptics i n'he vist un futimer!!

La veritat es que tant me fa l'aplicació, potser és millor triar-ne un altre?

P.D: Sento estar sempre preguntant, així de dura però, és la vida de l'aprenent!! :-)

patrickfromspain
July 4th, 2007, 07:32 PM
instala el lame, igual aixo fa alguna cosa..

jmaspons
July 4th, 2007, 08:55 PM
Si no és per portar-los en un reproductor portàtil o en tens un que suporta el format, potser t'interessaria utilitzar un format lliure com ogg (http://ca.wikipedia.org/wiki/Ogg_Vorbis).

Salut!

benjami
July 5th, 2007, 01:19 PM
Instal·la el lame i l'abcde amb totes les dependències que demani. L'abcde és fantàstic.

Si uses KDE, obre el Konqueror i escriu audiocd:// a la barra d'adreces. Basta que facis copiar i enganxar dels arxius mp3 que et mostra. En enganxar-los a un nou directori (aka carpeta) en fa la conversió.

Curial
July 10th, 2007, 08:53 PM
Efectivament, és per un reproductor portàtil que no suporta els arxius ogg.

El meu dupte és que un cop instal·lat l'abcde des del synaptic, no sóc capaç d'executar l'aplicació, no surt dins de: Aplicacions->So i Video. Sí que veig que el synaptic me la instal·lat.

Per altre part el lame que és, un codec? resulta que al synaptic per lame surten un munt de coses.

Encara que he carregat altres aplicacions per aquest motiu, totes em donen problemes. Suposo que em falta aquest paquet lame.

Gràcies companys.

patrickfromspain
July 10th, 2007, 09:00 PM
Instaŀla els paquets lame ,liblame0 i el grip. Jo ho faig aixi i cap problema.

orestesmas
July 13th, 2007, 11:24 AM
El LAME és un codificador MP3, dels pocs lliures que hi ha. Moltes distribucions no el porten de sèrie perquè en alguns països és il·legal utilitzar codificadors MP3 lliures a causa de les odioses patents de programari.