PDA

View Full Version : No puc instal·lar l'Ubuntu

albello
June 25th, 2007, 11:16 AM
Hola,

Estic intentant instal·lar Ubuntu a un portàtil al qual li vaig llevar la pantalla, que es va trencar, de forma que funciona connectat a un TFT d'escriptori. El problema és que, quan l'engegues, per alguna raó el monitor no "capta" la senyal de l'ordinador fins que, més o menys, apareix el logo de Windows. I necessite accedir a la BIOS per a canviar la seqüència d'arranc (ara arranca des del disc dur i no des del CD d'Ubuntu, o siga que no puc instal·lar-lo).

Què puc fer?

Miquel Ubuntero
June 25th, 2007, 08:52 PM
Has probat, un cop a entrat guindous, reiniciar el pc i llavors premer la tecla corresponent per entrar a la bios. Encara que no es vegi res a la tft. Pot ser aconseguiras entrar a la bios.
Un cop hem va pasar a mi i hem va anar be.
Sort.

albello
June 26th, 2007, 10:30 AM
El problema no és entrar a la bios. Premo F2 quan reinicie i hi entre. El problema és que no hi veig res, la pantalla no rep cap senyal.

CarlesOriol
June 27th, 2007, 07:33 AM
Pot ser que al treure el monitor t'hagi quedat una part de circuiteria dins de l'ordinador que faci que es pensi que encara té el monitor extern, encara que falti el dispositiu físic.

Si pots fes un cop d'ull amb mooooooolt de compte a veure si hi veus res.

Jo tinc un Aspire 1500 en aquest estat i ho vaig poder fer bé. Digue'm també de quin ordinador estem parlant.

albello
June 27th, 2007, 04:44 PM
L'ordinador és un Dell Inspiron 510m (pantalla de 15", Intel Pentium M 1.5 GHz, 512 MB de memòria, gràfica Intel). El procés d'arrencar la pantalla va ser bastant rudimentari, i segurament passa el que dius. Faré una ullada o vore...