PDA

View Full Version : Googleearth



utep
June 21st, 2007, 01:14 AM
Algú s'ha instalat el Googleearth, jo despres de molt buscar he aconseguit instalar-me'l desde un fitxer .bin ara però no m'acaba de funcionar:

Quan li donc al programa, el Ubuntu em reinicia com si iniciés l'ordinador havent de posar de nou la contrasenya i demés; es l'unic que fa el programa quan li donc a l'icona corresponent?
Algú més li passa o algu expert de per aqui sap que pot estar passant?

..En el pitjor dels casos el desinstalaria, que, per cert, com es desinstala be un programa instalat desde un arxiu .bin?

Merci...
utep

jaumety
June 21st, 2007, 07:46 AM
hola, jo el vaig instalar amb l'Automatix 2 i funciona perfectament, crec que és una bona opció si no et vols complicarla vida.

papapep
June 21st, 2007, 08:15 AM
jaumety: Doncs no és massa bona opció :-)

No son ni dos ni tres, els ubuntaires que han tingut problemes d'integritat de la base de dades de paquets utilitzant automatix. Entenc que és un programa "llaminer" pels no iniciats, però ràpidament es torna en traïdor quan et porta greus problemes d'estabilitat del sistema. Potser en versions posteriors ho milloraran, però mentre no sigui aixì, no és, ni molt menys, la millor manera de gestionar els paquets de programari.

CarlesOriol
June 21st, 2007, 09:45 AM
Quina gràfica tens?

utep
June 21st, 2007, 02:59 PM
Quina gràfica tens?

Es sencilla:

GeForce 2 MX400

CarlesOriol
June 21st, 2007, 09:48 PM
Tot i que no hauria de passar el que dius.

Comprova que la tinguis instaŀlada amb els controladors legacy.

nvidia-glx-legacy en comptes de nvidia-glx

...o potser tens el controlador lliure???

utep
June 23rd, 2007, 05:02 PM
Tot i que no hauria de passar el que dius.

Comprova que la tinguis instaŀlada amb els controladors legacy.

nvidia-glx-legacy en comptes de nvidia-glx

...o potser tens el controlador lliure???


Tenies raó carles, el controlador no estava lliure...

Tema solucionat!

Merci,
utep