PDA

View Full Version : importar de thunderbird a evolution

bratac
May 7th, 2007, 07:10 PM
Bones,

estic intentant importar la informació que tinc al thunderbird a l'evolution, però amb l'opció d'importar, l'evolution no em troba el thunderbird, com ho he de fer?

gràcies,

CarlesOriol
May 7th, 2007, 09:20 PM
Hi ha un metode que no falla mai. Si pots disposar d'un servidor IMAP des de el teu programa de correu el carregues i després el descarregues de nou amb qualsevol altre... És definitiu!

crazyserver
May 7th, 2007, 10:37 PM
EL thunderbird desa la informació dels mails en el format MBOX, i això si que és importable des de l'Evolution, per cada carpeta que tinguis al thunderbird é sun fitxer mbox a importar. ésclar que has de controlar què va dins de què i tota la pesca. No és gaire difícil. Jo ho he fet i no vaig trigar gaire, tot i que tinc moltíssimes adreses i moltísimes carpetes. L'únic problema que vaig trobar va ser que em van aparèixer missatges que ja havia esborrat... cosa rara.

El métode del CarlesOriol també l'havia sentit. Prova a cercar Migration thunderbird to Evolution i trobaràs més informació.

Benvingut a l'Evolution!

CarlesOriol
May 8th, 2007, 07:12 AM
Si és així... més fàcil ho poses!

Llavors entenc que n'hi ha prou en copiar elcontingut de:

/home/elmeuusuari/.mozilla-thunderbird/nombreid.default/Mail/Local Folders

a

/home/elmeuusuari/.evolution/mail/local

Desconeixia el format i vaig proposar un format estandard que pot servir per migrar entre qualsevol programa de correu de qualsevol sistema.

crazyserver
May 8th, 2007, 03:54 PM
Bé no se si és tan fàcil, jo vaig importar les mbox però potser si que funciona!

Salut!