PDA

View Full Version : vídeo

bratac
May 6th, 2007, 02:39 PM
Bones,

tinc una càmara de vídeo sony handycam dcr-hc24e i he enregistrat un vídeo, ara el voldria passar a l'ordinador però no sé com fer-ho, ho he intentat amb pitivi, kino i avidemux, estic segur que hi ha alguna cosa que em deixo, sabeu com ho he de fer?

Sí, he connectat la càmara, a través del cable usb, a l'ordinador, tanmateix els programes no em troben la càmara i no puc importar el vídeo.

Gràcies

PellRoja
May 6th, 2007, 04:46 PM
Camara de fotos? si és camara que porta una targeta de capacitat, segurament te la detectara com un llapisusb, i t' hauria de sortir un icona a l' escriptori que t' ha muntat be el dispositiu. clickes al icona i set obrira una finestra, per allà podràs remenar els arxius i hauria de haver el vídeo per allà.

bratac
May 6th, 2007, 09:32 PM
Pellroja, la càmara és de vídeo.

PellRoja
May 6th, 2007, 09:55 PM
llavors ja sera més dificil, si és de video dedueixó que és de cintes DV no?

a windows com la feies anar?

bratac
May 7th, 2007, 07:00 PM
Sí, és de cintes dv, tanmateix és nova (la van comprar per nadal) amb windows no l'he utilitzat mai però amb mac utilitzo el port firewire i imovie (al portàtil amb ubuntu no tinc firewire) en principi no havia de treballar vídeo amb el portàtil (...)

gràcies

eselma
May 7th, 2007, 07:34 PM
Una opció senzilla per a descarregar una càmera amb firewire és el Kino. Està als repositoris oficials d'ubuntu, i potser fins i tot el tinguis instal·lat per omissió (mira al menú general, a multimèdia).

Jo només l'he usat per a descarregar d'una càmera Panasonic (que no és meva, jo no en tinc) i després passar-ho a DVD amb el DVD styler.

Naturalment, cal que tinguis el firewire habilitat a la BIOS i reconegut per l'ordinador.

Sort!