PDA

View Full Version : no vull aquesta bandera

Jaumitus
May 1st, 2007, 11:48 PM
Tinc Kubuntu instal·lat en català i una llengua adicional diferent.
He activat la opció de canvi ràpid de teclat en el plafó; però resulta que m'he d'empassar la bandereta grog-vermell-grog i les lletres "es", tot el dia de cos present a l'angle inferior dret de la meva pantalla.
Amb el buscador d'arxius he buscat *es*.png però no la trobo;
Algú sap si es pot posar la nostra bandera i "cat" ???
En cas contrari, sabeu on és la icona per poder-la canviar ?
De passada, suggereixo que equip de traducció se n'ocupi de cara a properes edicions.
Gràcies
Jaume

papapep
May 2nd, 2007, 12:47 AM
T'entenc perfectament, però tinc vàries consideracions a fer-te:

1.- L'equip de traductors tradueix textos, no programa quina bandereta sortirà, o no, a la barra del KDE, això és pròpiament dels programadors del KDE.

2.- Segur que KDE té manera de no mostrar a la barra de tasques el selector d'idioma. Seguríssim.

3.- Suposo que si poses com a opció d'idioma Catalan -> Andorra et desapareixerà la rojigualda i t'apareixerà la, gairebé republicana, d'Andorra.

4.- Sempre et queda l'opció de passar-te a Gnome que no la mostra :-P

Salutacions.

CarlesOriol
May 2nd, 2007, 07:46 AM
Per què has instaŀlat el canvi de teclat ràpid?

...en el pitjor dels casos un "gomet" a la pantalla i llestos!! he he ;-)

Jaumitus
May 2nd, 2007, 10:57 AM
Gràcies, papapep

1.- li passaré el suggeriment als de can KDE
2.- si, i molt fàcil però jo el voldria tenir activat
3.- el teclat que hi ha definit per Andorra, no és ni el nostre ni el de França; no ho entenc.....
4.- m'ho miraré, però també intentaré que es resolgui el tema a kde

Jaumitus

Jaumitus
May 2nd, 2007, 11:03 AM
CarlesOriol:
He activat el canvi ràpid de teclat per fer-li més senzill a l'altra usuària, que no es vol complicar la vida.
Però mentre no se solucioni aquest problema, haurem d'optar per explicar-li com és de senzill el canvi de teclat.
Pel que fa a l' opció del gomet, és collonuda !!! Moltes vegades les solucions imaginatives són les que han comportat els avenços de la humanitat. I si van acompanyades de bon humor, millor que millor
(ai! que potser m'estic saltant les "normes de conducta")
Salut
Jaume

PellRoja
May 2nd, 2007, 12:06 PM
Jo en aquest aspecte soc andorra :-P

CarlesOriol
May 2nd, 2007, 05:19 PM
No crec que t'estiguis saltant res... riure una mica no fa cap mal.

Malgrat tot i ara seriosos no entenc la necesitat de "simplificar la vida a una altra usuaria". En que l'ajuda canviar la configuració del teclat?

Jaumitus
May 3rd, 2007, 07:22 PM
tenim dos teclats perquè tenim un usuari (jo) amb la Kubuntu en català i ella en bosnià, que té un alfabet diferent del nostre. I tenim dos teclats (el comprat a Bòsnia és diferent) I no li parlis gaire de que per canviar el teclat ha de fer uns quants passos. Am la bandereta només clikant-la ja canvia.
Aquest era el motiu.

patrickfromspain
May 3rd, 2007, 07:47 PM
mm podria ser una manera buscant l'arxiu d'imatge de la bandereta i cambiant-lo per una catalana?

RainCT
May 3rd, 2007, 08:44 PM
mm podria ser una manera buscant l'arxiu d'imatge de la bandereta i cambiant-lo per una catalana?

Això mateix ho ha proposat ell però diu que no troba l'imatge.

Amb el buscador d'arxius he buscat *es*.png però no la trobo;
Algú sap si es pot posar la nostra bandera i "cat" ???
En cas contrari, sabeu on és la icona per poder-la canviar ?

(Per cert, un altre "andorrà" aquí :P)

papapep
May 3rd, 2007, 09:21 PM
Potser és un fitxer xpm, en vers d'un png.

CarlesOriol
May 3rd, 2007, 09:34 PM
file:///usr/share/locale/l10n/es/flag.png Pot ser aquí?

Sapastrot
May 3rd, 2007, 09:46 PM
Ei, hi ha una manera molt fàcil de substituir "es" per "ca" i de fer desaparèixer la bandera espanyola.

Vas a Arranjament del sistema, País/regió i idioma i, després, a disposició del teclat.

Un cop allà, vas a "opcions de canvi". Veuràs que hi ha una casella al costat de la frase "mostra la bandera del país". Desselecciones la casella i llestos (això farà desaparèixer l'espanyola però no farà aparèixer la catalana, és clar...).

Perquè et surti "ca" en lloc de "es", has de tornar a la pestanya "distribució", clicar sobre "spain" i després, a sota, on hi posa "etiqueta", substitueixes "es" per "ca". Així de fàcil.

Sort,