PDA

View Full Version : Desinstal·lar programes que venen per defecte

cortsenc
February 26th, 2007, 09:49 PM
Ei,
L'altre dia em van fer notar que els programes que s'inclouen per defecte a Ubuntu, són difícils de desinstal·lar. El problema, és que quan intentes desinstal·lar programes com l'Evolution o el Rhythmbox també et desinstal·la el paquet ubuntu-desktop, del qual depenen molts altres programes.

Com és pot fer per desinstal·lar aquests programes?

patrickfromspain
February 26th, 2007, 10:17 PM
pots desinstalar el que vulguis encara que es desinstali ubuntu-desktop. No passa res, ja que nomes inclou dependencies. Així, ubuntu-desktop depen de evolution y rhythmbox, però rhythmbox, evolution ni cap altre programa depen d'ubuntu desktop.

Salut!

cortsenc
February 26th, 2007, 10:52 PM
pots desinstalar el que vulguis encara que es desinstali ubuntu-desktop. No passa res, ja que nomes inclou dependencies. Així, ubuntu-desktop depen de evolution y rhythmbox, però rhythmbox, evolution ni cap altre programa depen d'ubuntu desktop.

Salut!

D'acord, gràcies!

nachocan
February 28th, 2007, 08:57 PM
Hola sóc un usuari novell d'ubuntu, i a sobre estic molt "contaminat" pel Windows, ja que son molts anys amb aquest sistema.
Hem podeu explicar com fer-ho per treure aquestes aplicacions integrades, ja que ho he probat desdel Synaptic i no hem deixa, hem genera un missatge d'error.

Gracies per avançat.

cortsenc
March 1st, 2007, 02:40 AM
Benvingut nachocan,

Ens hauries de dir que et diu exactament el missatge d'error.

nachocan
March 1st, 2007, 03:15 PM
Gracies per la benvinguda Cortsenc,

Com ja us he dit a l'entrada anterior estic molt contaminat. Ja ho he solucionat, ja que jo ho feia desde aplicacions: afegeix/elimina, i s'havia de fer desde Synaptic.
La meva intenció era treure el reproductor de música per defecte, ja que jo utilitzo el Listen.

Ara tinc un altre problema diferent, per això obriré un altre post.