PDA

View Full Version : [SOLVED] em demana superusuari per muntar els discs al lector

Pepe_Prats
October 25th, 2010, 07:43 PM
Be, serÓ una parida, per˛ us aseguro que me n'he afartat de buscar una soluciˇ
:confused:.. Em dona

Error mounting: mount exited with exit code 1: helper failed with:
mount: must be superuser to use mountSi serveix d'alguna cosa havia tingut instal.lat un Bastille i els DVD els llegeix si els obro amb el reproductor VLC...

Moltissimes gracies..

kukat
October 26th, 2010, 08:02 AM
Hola!!!

Si muntes el CD-ROM amb "sudo mount /dev/cdrom" o "sudo mount /media/cdrom" o quelcom semblant....et funciona????

Em pots passar la sortida de
"cat /etc/group | grep cdrom" ??

;)

EDITO: A veure quan fem una festa d'instaŀlaciˇ a Eivissa!!!
:D

Pepe_Prats
October 27th, 2010, 10:43 AM
:KS:KS:KS:KS:KS
Gracies company!!!

PS. De la festa, no se mira .. . Francament en part m'estranya que no s'hagi fet encara.. P.ex.a l'illa tenim els delclub ibosim (http://www.clubibosim.org/?q=node/3#catala) son una gent que ha estat molt activista en aquestes coses del software lliure. I la referencia a l'illa: que porten ja una fotralada de temps fent mogudes. Jo en aix˛ m'hi vaig ficar gracies a ells . Perˇ els darrers temps estan molt mes tranquils en coses d'events i aixˇ. No se si es el cas, per˛ sol passar que sempre acaben per pencar uns, d'altres anem a remolc. i quan els primers no estan disponibles n no sempre hi ha relleu disponible.. Ho dic des de fora eh?

Una salutaciˇ cordial i =D>moltes gracies una altra vegada=D>

kukat
October 27th, 2010, 01:05 PM
Si o tens solucionat, ves a "Thread Tools" i desprÚs a "Mark This Thread as Solved"

El "Thread Tools" el tens a dalt del post.

Salutacions!!!!

Pepe_Prats
October 27th, 2010, 05:57 PM
Fet\\:D/