PDA

View Full Version : Nvidia Geforce 8500GT

prostata
April 27th, 2009, 03:43 PM
Vull posar aquesta grÓfica al meu equip, per˛ voldria saber si es compatible amb la Jaunty..... en sabeu alguna cosa..??

Salutacions

LitusMayol
April 27th, 2009, 03:55 PM
Jo el que sÚ Ús que les Nvidia sempre creen cacaus. hehe (com la meva!)

El tema Ús que en principi si. Vaja, l'any passat quan jo vaig tenir problemes amb la meva (que no Ús una 8500GT) vaig trobar aquest post (http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=618021) (que ara he recuperat per si et serveix).Aquest paio aconsegueix efectes 3D el 07, inicia el post amb problemes amb la 7.10. Per tan suposo que la 9.04 (tot i que hi ha mooooooooooooolt merder amb les Nvidia*) tambÚ.

Per˛ vaja, Ús una opiniˇ. Deixa que parli algun dels peixos grossos, dels que en saben.

*Alg˙ s'ha fixat que la majoria de posts desde la sortida sˇn sobre Nvidia?! Es que buscant, buscant he trobat molts problemes similars.

prostata
April 27th, 2009, 04:15 PM
Jo el que sÚ Ús que les Nvidia sempre creen cacaus. hehe (com la meva!)

El tema Ús que en principi si. Vaja, l'any passat quan jo vaig tenir problemes amb la meva (que no Ús una 8500GT) vaig trobar aquest post (http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=618021) (que ara he recuperat per si et serveix).Aquest paio aconsegueix efectes 3D el 07, inicia el post amb problemes amb la 7.10. Per tan suposo que la 9.04 (tot i que hi ha mooooooooooooolt merder amb les Nvidia*) tambÚ.

Per˛ vaja, Ús una opiniˇ. Deixa que parli algun dels peixos grossos, dels que en saben.

*Alg˙ s'ha fixat que la majoria de posts desde la sortida sˇn sobre Nvidia?! Es que buscant, buscant he trobat molts problemes similars.

Estimat company: pot ser no m'explicat prou bÚ, he dit que vull canviar, no que tingui problemes, actualment faig anar una geforce tnt 5200 amb 128 mb i mai he tingut cap mena de problema, el que pasa es que com el meu hobby Ús la fotografia digital doncs voldrýa guanyar una mica mÚs de "apreciciˇ", ja m'entens ;-) per˛ jo amb la vella que porto encara mai he tingut problemes, i ja que ho dius on si aprecio algun lleuger problema Ús amb el funcionament de la Juanty, per˛ segur que en les properes actuialitzacions tot s'arreglarÓ... gracies per la teve info..

Salutacions

Albert Segura
April 27th, 2009, 04:31 PM
Vull posar aquesta grÓfica al meu equip, per˛ voldria saber si es compatible amb la Jaunty..... en sabeu alguna cosa..??

Salutacions

Ei, tinc la mateixa grÓfica que comentes i no he tingut mai cap problema. Simplement activar el driver de nvidia i au! :)

Per cert, aprofito per presentar-me, ja porto forša temps utilitzant ubuntu, i llegint aquest hi altres forums, pero fins ara no m'hi havia inscrit. :-D